Дивіться, як КРІСПР редагує ДНК в режимі реального часу

В останні кілька років технології КРІСПР надихнули до появи широкого спектра методів життєзабезпечення. Нещодавно японський дослідник дебютував у фільмі, який показує в реальному часі редагування ДНК за допомогою КРІСПРу.

КРІСПР в режимі реального часу

CRISPR, або Короткі паліндромні повтори, регулярно розташовані групами  (Clustered Regular Interspaced Short Palindromic Repeat), відноситься до унікальної організації повторюваних послідовностей ДНК. Ці послідовності є важливою частиною імунної системи мікроорганізмів, таких як бактерії. Система КРІСПР може знищити геном в будь-якій атакуючої вірусній інфекції, не дозволяючи їй відтворюватися. Використовуючи цей процес, дослідники розробили технологію КРІСПР, яка дозволяє їм вносити конкретні зміни в ДНК людей, тварин і навіть рослин. Швидше і простіше, ніж попередні методи і спроби, КРІСПР прокладає шлях для редагування генів.

В приголомшливому детальному новому відео ви можете побачити КРІСПР, який редагує ДНК в режимі реального часу. Відео було вперше продемонстровано в Великих Небесах, штат Монтана, де зібралися десятки вчених з КРІСПРу, щоб обговорити прогрес. Осаму Нурек, японський дослідник, який був присутній на цьому заході, показав цей фільм, і реакція присутніх була крсномовною. «Я сидів попереду, і я просто чув це зітхання від всіх позаду мене», - говорить Сем Стернберг, який працював в Каліфорнійському університеті в Берклі в лабораторії піонера КРІСПРу Дженніфер Дудна. Така сильна реакція на дані не є звичайним явищем, навіть серед захоплених вчених. Цей фільм дійсно захопив пристрасть і драйв, який стоїть за поточними досягненнями, що використовують технологію КРІСПРу.

Нурік опублікував статтю про створення цього фільму в п'ятницю в журналі Nature Communications, але саме відео продовжує захоплювати і вражати.

Зйомки природи

У наведеному вище короткому кліпі з відео ви можете бачити, як КРІСПР розщеплює ланцюжок ДНК в режимі реального часу. Вчені так багато зробили навіть при тому, що ніколи не бачили редагування генів в дії, принаймні так чітко і ясно. І так, це не тільки неймовірно і красиво в неперевершеному і неповторному вигляді; ця здатність може служити корисним інструментом для подальшого вивчення і розробки технологій редагування генів.

Використання КРІСПРу охоплює дуже багато областей і в кінцевому підсумку може врятувати незліченну кількість життів. До сих пір КРІСПР використовувався для знищення ВІЛ-інфекції у мишей, генетично створював більш м'язових собак, зменшував генетичні захворювання (в даний час тільки у тварин), прискорював ріст сільськогосподарських культур і навіть розробляв нові види протимікробних препаратів. Це всього лише кілька прикладів, але останній приклад, зокрема, може в кінцевому підсумку врятувати життя. Опір антибіотикам продовжує вражати суспільство як одна з найбільш нагальних і загрозливих реалій сучасного життя.

До сих пір технології редагування генів вважалися такими, що добре зарекомендували себе і довели свою ефективність, але ніколи так безпосередньо. Це дійсно привносить цю технологію в життя і дозволяє вченим і широкої громадськості дійсно побачити, що відбувається. І це може зменшити деякі непорозуміння і страхи, які часто пов'язані з редагуванням генів. Тепер він більше більш-менш прийнятний і доступніший, як концепція, яка, ми сподіваємося, дозволить технології просуватися вперед ще швидше і з більшою підтримкою. «Результат досить легко зрозуміти», - сказав Хіроші Нішімасу, один із співробітників Нуреку по праці. «Люди кажуть:« Вау! "Це дуже просто".

Література: Атлантичний океан, природні комунікації