Вчені вважають, що знайшли шматок протопланети в Африці

A. Irving via The Meteoritical Society / Futurism
Шматок метеорита, знайдений в пісках пустелі Алжиру, може бути частиною протопланети, яка так і не стала планетою.

Давня планета

Згідно з новим аналізом, повідомляє ScienceAlert, метеорит, знайдений минулого року в Алжирі, насправді старше самої Землі.

Навпаки, міжнародна група вчених, яка стояла за дослідженням, стверджує, що це, схоже, залишок древньої протопланети, що робить космічну скелю надзвичайною дивиною, яка може запропонувати безпрецедентне розуміння перших років існування нашої Сонячної системи.

Фарширована скоринка

ScienceAlert повідомляє, що кам'яний астероїд був швидко ідентифікований як незвичайний після його відкриття в піщаному морі Ерг-Чек в травні минулого року, оскільки, на відміну від більшості метеоритів, він явно був сформований вулканом — імовірно, він виник як частина кори планети.

Але, як описано в новій статті, опублікованій в Proceedings of the National Academy of Sciences, аналіз радіоактивного розпаду ізотопів зразка тепер показує, що він утворився близько 4,566 мільярда років тому. Це трохи довше, ніж було в Early, а це значить, що він, ймовірно, частина іншого — і, ймовірно, давно пішов — світу.

Далеке минуле

Не відразу зрозуміло, з якою протопланети міг виникнути астероїд.

Але оскільки зараз це найстаріша магматична порода, коли-небудь ідентифікована, як писали дослідники у своїй статті, вона майже напевно стане об'єктом інтенсивного подальшого аналізу. А то, що вчені виявлять, вивчивши древній осколок, може пролити нове світло на історію нашої зоряної системи.

Джерела: ScienceAlert