Місяць має величезний невидимий кометоподібний хвіст

Футурізм
Вчені уважно вивчили кометоподібний хвіст, який часто зростає у нашого Місяця, і з'ясували, що він походить від спорадичних ударів метеоритів.

Використання місячних променів

Якщо у вас немає камери особливого типу, ви можете ніколи не помітити, що наш Місяць відкидає довгий невидимий хвіст з частинок, що рухаються за ним, як за кометою або падаючою зіркою.

Хвіст Місяця, який слідує за ним та іноді навіть вражає Землю, був предметом наукового інтересу з моменту його відкриття в кінці 1990-х років, але The New York Times повідомляє, що тепер вчені думають, що вони нарешті зрозуміли, звідки він з'явився. Відповідь очевидна — здається, це пов'язано з ударами метеоритів і астероїдів, — але результат — сліпуче нагадування про те, що природний супутник Землі набагато динамічніший, ніж якийсь мертвий, нудний камінь, що мляво пливе по космосу.

Реактивний струмінь

Згідно з дослідженням, опублікованим групою фізиків Бостонського університету в журналі Geophysical Research: Planets, сам хвіст є потоком частинок натрію, що викидаються з Місяця в результаті періодичних ударів і порушуваних фотонами Сонця.

Хвіст Місяця рухається за ним по орбіті навколо Сонця, а не Землі, що робить його схожим на пряму лінію з нашої земної точки зору. Це також означає, що ми, земляни, іноді опиняємося на шляху реактивного потоку, який гравітація Землі фокусує в вузький промінь, який огинає планету і продовжує рухатися за нею.

Чарівна річ

Коли справа доходить до того, чи має це нове відкриття якесь практичне застосування для вчених, провідний автор Джеффрі Баумгарднер був відвертий з NYT.

«Напевно, ні», — сказав він.

Але від цього не менш захоплююче те, що сліпуче, але майже невидиме світлове шоу розігрується в нашому космічному районі, прямо у нас під носом.

«Я думаю, це дуже круто», — сказала NYT співавтор дослідження і студент-дослідник Сара Люттген. «Це майже схоже на чаклунство».

Джерела: Нью-Йорк Таймс