Вчені до цих пір не можуть сказати, наскільки велика Полярна зоря

Піксабей
У залежності від того, як вони це вимірюють, вчені отримують абсолютно різні відповіді для маси Полярної зорі. Проблемою може бути рідкісний космічний синтез.

Космічна таємниця

З якоїсь причини Полярна зірка вислизнула від кращих спроб вчених виміряти і кількісно оцінити її.

В залежності від того, який метод використовують дослідники для вимірювання зірки, офіційно відомої як Polaris, вони дають суперечливі результати, згідно з даними Live Science. В результаті та ж зірка, яку люди століттями використовували в якості навігаційного інструменту, все ще не піддається науковому поясненню.

Двічі або нічого

В залежності від того, як вони розраховують масу Соляріса, астрономи досягають приблизно в сім разів більше маси нашого Сонця або в три з половиною рази, повідомляє Live Science.

Деякі типи зірок можна підбирати в залежності від того, як часто вони пульсують. Це метод, який дає астрономам більш високе значення для маси Полярної зірки. Менше значення виходить з вимірювання того, як швидко він і його двійковий партнер обертаються навколо один одного — і вчені не впевнені, чому ці два підходи не збігаються.

Різниця у віці

Частина проблеми — і така ж дивна примха — в тому, що вимірювання показують, що одна з двох подвійних зірок значно старше іншого, згідно Живий Науці.

Можливо, астрономи розповіли Live Science, що головною зіркою в системі Polaris були дві менші зірки, які злилися — процес, який змушує зірки здаватися молодше, ніж вони є, а також плутає деякі з методів, використовуваних для визначення їх маса.

Джерела: Live Science