Вчені знайшли докази того, що друга планета обертається навколо найближчої зорі

ESO/M. Kornmesser
Проксима Центавра, що знаходиться на відстані 4,24 світлових років та є найближчої до Землі сусідньою зіркою, може мати другу екзопланету на своїй орбіті.

Привіт, сусід

Міжнародна група астрономів знайшла нові свідоцтва існування другої екзопланети, що обертається навколо Проксими Центавра, зірки, яка знаходиться найближче до Сонця на відстані всього 4,22 світлових роки.

«Проксима — наш найближчий сусід у величезній всесвіту», — сказав співавтор Fabio Del Sordo, астроном Єльського університету, журналу Scientific American. «Як ми можемо не бути зачаровані цим?»

Проксима C

В дослідженні, опублікованому сьогодні в журналі Planetary Science, команда передбачає, що «Проксима C», передбачувана супер-Земля, приблизно в шість-вісім разів важча за Землю, може обертатися навколо Проксими Центавра кожні 1900 земних днів.

Астрономи знайшли докази, вивчивши 17-річні дані з приладів, якими управляє Європейська південна обсерваторія в Чилі. Вони виявили постійні і регулярні світлові сигнали, зібрані обсерваторіями, що свідчать про існування орбітальної планети.

Є сумніви

Однак, щоб повністю підтвердити існування замороженої екзопланети, буде потрібно набагато більше даних, як зазначає MIT Technology Review.

На щастя, це може скоро змінитися завдяки космічному кораблю Gaia Європейського космічного агентства, як зазначається в документі — космічної обсерваторії, яка вимірює положення і руху зірок, яка збирається випустити масу нових даних в найближчі роки.

Джерела: Огляд технологій MIT