Вчені виявили епічне зіткнення нейтронних зірок

NSF/LIGO/Sonoma State University/A. Simonnet
Вдруге дослідники LIGO виявили гравітаційні хвилі, що випускаються зіткненням пари нейтронних зірок, але це зіткнення кидає виклик їх моделям.

Людство!

Астрономи в обсерваторії LIGO — вдруге за всю історію — виявили космічну брижі, викликану жорстоким зіткненням двох далеких нейтронних зірок.

Вчені LIGO фактично вловили гравітаційні хвилі, випущені злиттям у квітні, але не змогли підтвердити їх джерело до недавнього часу, відповідно до прес-релізу. Злиття незвично тим, що маса двох нейтронних зірок набагато вище, ніж очікувалося, що потенційно дає астрономам нові ключі до загадки того, як ці зірки утворюються і змінюються з часом.

Додавання

На підставі даних LIGO, які були представлені, але ще не прийняті в Астрофізичному журналі і представлені на засіданні Американського астрономічного товариства в початку цього місяця, далека подвійна система нейтронних зірок має значно більшу масу, ніж будь-яка пара, знайдена в нашій галактиці.

Щоб розібратися в цьому, дослідникам, швидше за все, доведеться придумати зовсім нові моделі, які пояснюють надзвичайно важке з'єднання.

«Зі звичайних спостережень зі світлом ми вже знали про 17 подвійних нейтронних зоряних системах в нашій власній галактиці і ми оцінили маси цих зірок», — сказав у своєму випуску дослідник LIGO і дослідник з Університету Орегона Бен Фарр. «Що дивно, так це те, що сумарна маса цього двійкового файлу набагато вище, ніж очікувалося».

Джерела: LIGO via SciTechDaily