Вчені знайшли найбільш схожу на Землю екзопланету, і вона знаходиться поблизу

NASA/Victor Tangermann
Екзопланета Тігарден b нагадує Землю найбільше, ніж будь-який інший світ, виявлений вченими на сьогодні.

Далекі родичі

Навколо 24-й найближчої до Сонця зірки обертаються дві маленькі екзопланети, нещодавно виявлені величезною міжнародною командою астрономів.

В даний час відкриття екзопланет відбуваються постійно, але одна з цих планет особлива: Тігарден b нагадує Землю ближче, ніж будь-який інший світ, виявлений вченими на сьогодні, повідомляє Gizmodo. Це захоплююче відкриття, і на нашому власному задньому дворі — але це не обов'язково означає, що люди можуть вижити там.

Пікабіа

Екзопланети, що обертаються навколо Зірки Teegarden, названі Teegarden b і c, були недавно виявлені в іспанській обсерваторії Калар-Альто в рамках проєкту CARMENES, що полює за екзопланетами, згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Astronomy & Astrophysics минулого тижня.

Зірка Тігарден становить приблизно одну десяту розміру Сонця, але екзопланети знаходяться на орбіті досить близько, щоб потенційно підтримувати помірну середу, вважають вчені. У дослідженні Teegarden b набрав 0,94 по так званому «індексом подібності Землі», де 1,0 означало б ідеальну копію Землі.

Ранні знахідки

Астрономам ще багато що належить дізнатися про екзопланети Тігарден. Вони виміряли свою масу і орбітальне відстань, але вони ще не знають, наскільки вони великі.

«Ми трохи утруднені в тому, що ми можемо зробити висновок про ці планетах, тому що ми не знаємо їх радіусів», — сказала вчений Інституту планетних наук Емі Барр Млинар Gizmodo. «Але це дуже цікава знахідка, і я сподіваюся, що в майбутньому ми отримаємо більше спостережень за цією системою».

Наприклад, ніхто не знає, чи є на планеті атмосфера або вода, що вкрай важливо для потенційних майбутніх поселенців.

Джерела: Gizmodo