Вчені знайшли таємничий зореутворюючий завод в Чумацькому Шляху

НАСА
Міжнародна команда астрономів виявила, що один субрегіон Чумацького Шляху нез'ясовно набагато більш ефективний при формуванні зірок, ніж інші.

Зоряний зір

На околиці Чумацького Шляху, приблизно в 14 000 світлових років від Землі, знаходиться масивний регіон, що сприяє утворенню зірок. Але оскільки він так далеко і захований за хмарами пилу і газу, астрономам так і не вдалося його розгледіти.

Проте, завдяки нещодавно введеному в експлуатацію радіотелескопу міжнародна команда астрономів створила карту місцевості з більш високою роздільною здатністю, і в ході цього процесу вони виявили, що один субрегіон нез'ясовно набагато більш ефективний при формуванні зірок, ніж інші.

Покоління Чому?

Згідно з прес-релізом, дослідження групи, яке було прийнято для публікації в Astrophysical Journal, привело до відкриття, що область CTB 102 має ефективність зореутворення від 5 до 10 відсотків — приблизно стільки ж, скільки інші гігантські молекулярні хмари Чумацького Шляху.

Проте, один субрегіон CTB 102 набагато ефективніше формує зірки, маючи ефективність від 17 до 37 відсотків в залежності від того, як команда розрахувала масу субрегіону.

Дослідник Чарльз Кертон сказав в прес-релізі, що команда не впевнена, чому цей субрегіон настільки вправний у формуванні зірок — але вони вважають, що це може мати якесь відношення до міжзоряного матеріалу всередині. напевно, з усім тим, вони повинні були б проводити подальші дослідження.

Джерела: Університет штату Айова