Ми тільки що знайшли ще 13 радіосплесків, які можуть бути ознаками інопланетного життя

Ken Crawford
Група канадських вчених додала 13 нових швидких радіосплесків, які вони виявили за допомогою радіотелескопа в Радіоастрофізичній обсерваторії в Британській Колумбії.

Вирватися

Швидкі радіосплески (FBR) - це короткі імпульси радіохвиль, які виходять далеко за межі нашої галактики. З 2007 року дослідники спостерігали понад 60 FRB, але тільки один з прикладів повторюваних FBR, тобто множинні посилки, що надходять з одного джерела.

Ніхто не знає напевно, що може бути причиною таємничих сигналів, але теорії охоплювати все: від дивних зіркових корків до просунутих інопланетних цивілізацій.

Тепер група вчених під керівництвом Канади додала 13 нових FBR до зростального загальної кількості, включаючи другий коли-небудь відомий ретранслятор - і відкриття може змінити не тільки наше розуміння таємничих сигналів, але і те, як ми шукаємо їх.

Повторити

Дослідники детально описують виявлення 13 нових швидких радіопередач у двох статтях, опублікованих у журналі Nature в середу.

За даними групи, вони зібрали свої дані за допомогою канадського експерименту з картування інтенсивності водню (CHIME), радіотелескопу в Радіоастрофізичній обсерваторії Домініон в Британській Колумбії, Канада, протягом тритижневого періоду влітку 2018 року.

Протягом декількох тижнів після цього початкового періоду команда помітила додаткові імпульси від одного з FBR, зробивши його другим відомим ретранслятором на сьогодні.

Зрозуміти

Дослідження команди CHIME не тільки показують, що раніше виявлений повторюється FBR ні космічної аномалії - він також змінює те, що, як ми думали, ми знали про виявлення явищ і їх джерел.

В минулому дослідники виявили більшість FBR на частоті близько 1400 МГц, але CHIME працює в діапазоні від 400 МГц до 800 МГц. Дослідники також виявили деякі з нових FBR в нижній частині цього діапазону, що означає, що ми могли б виявити майбутні FBR на ще більш низьких частотах.

Більшість недавно виявлених FRB також показали ознаки явища, відомого як «розсіяння», яке забезпечує підказки в навколишнє середовище близько джерела FBR.

«Ми не вирішили проблему [FBRs], - сказав член команди CHIME Том Ландекер, - але це ще кілька шматочків головоломки».

Джерела: EurekAlert