Астрономи передбачають, що Дев'ята планета має п'ятикратну масу Землі

Астрономи Каліфорнійського технологічного інституту кажуть, що таємнича «Дев'ята планета» менше і ближче до Сонця, ніж вважалося раніше, а також потенційно яскравіше.

Плутон 2.0

У 2006 році зниження Плутона залишило діру розміром з планету в наших серцях.

Потім, у 2014 році, астрономи припустили, що може бути таємнича «Планета Дев'ять», яка ніколи не була і яка, можливо, могла ховатися на далекому краю нашої сонячної системи — і що вона могла б пояснити орбіту нашої системи динаміка.

Тепер астрономи Каліфорнійського технологічного інституту (Caltech) говорять, що якщо таємнича планета існує — все ще, якщо чесно, велике «якщо» - вона може в п'ять разів перевищувати масу Землі.

Масивна планета

У статті, опублікованій в журналі Physics Reports, команда Caltech ділиться новими поглядами на Дев'яту Планету, отриманими з аналізу тисяч комп'ютерних моделей еволюції далекої сонячної системи.

За словами астрономів, планета, ймовірно, менше і ближче до Сонця, ніж вважалося раніше, а також потенційно яскравіше. За їхніми оцінками, його маса, ймовірно, в п'ять разів перевищує масу Землі, і що її витягнута орбіта, ймовірно, досягає піку приблизно в 400 разів від відстані Землі від Сонця. Це на відміну від попередніх оцінок, що Планета Дев'ять мала в 10 разів більшу масу Землі.

Зворотний відлік

У той час як астрономи Каліфорнійського технологічного інституту готові прийняти можливість, що ми ніколи не знайдемо Планету Дев'ять, вони відзначають в прес-релізі, що вони стають більш впевненими в її існуванні, чим більше вони вивчають динаміку орбіти нашої сонячної системи — і вони схвильовані знати, що це загадка, яку вони могли б вирішити в найближчому майбутньому.

«Моя улюблена характеристика гіпотези «Планети Дев'ять» полягає в тому, що вона піддається спостереженню», - сказав дослідник Костянтин Батигін. «Перспектива коли-небудь побачити реальні образи Планети Дев'ятки абсолютно електрифікує. Незважаючи на те, що астрономічно знайти Планету дев'ять дуже складно, я дуже оптимістичний, що ми представимо її у наступному десятилітті».

Планета дев'ять