Дослідники виявили скарбницю планет, захованих в пилу

ESA/Herschel/PACS
Дослідження в області зореутворення сузір'я Тільця показало свідчення формування планет в більшій кількості, ніж очікувалося.

Планета скарбів

У четвер дослідники оголосили, що дослідження в області зореутворення сузір'я Тільця показало свідчення формування планет в більшій кількості, ніж очікувалося. Дослідження, опубліковане в Astrophysical Journal, передбачає, що «суперземлі» і планети розміром з Нептун могли формуватися навколо молодих зірок частіше, ніж вважалося раніше. Ці дані також допомагають вченим краще зрозуміти, як сформувалася наша власна сонячна система.

Зоряний розплідник

При полюванні за формуються планетами дослідники шукають зірки з кільцем газу і пилу, відомим як протопланетний диск. Згодом диск об'єднається в грудки, оскільки планети починають формуватися, залишаючи проміжки в кільці. Астрономи розглядають ці кільцеві проміжки як індикатори формування планет і раніше фокусувалися на найяскравіших з цих об'єктів, почасти тому, що їх легше всього спостерігати.

Може бути досить важко заглянути в протопланетні диски, де газ і пил затінюють те, що можна спостерігати. Більшість сучасних досліджень екзопланет зосереджені на зірках, де диски вже в значній мірі сформувалися в планети. Використовуючи Велику міліметрову матрицю Atacama, або ALMA, в чилійській пустелі Атакама, міжнародна команда сфокусувала свою увагу не тільки на зірках з дисками і кільцевими зазорами, але і не тільки на самих яскравих з цих об'єктів. Коли дослідники зобразили 32 зірки, оточені протопланетними дисками, вони виявили, що у 40 відсотків є кільця і ​​проміжки, які найкраще пояснюються наявністю утворюються планет.

Сміливий Новий Світ

«Це дивно, тому що вперше статистика екзопланет, яка передбачає, що суперземлі і Нептун є найбільш поширеним типом планет, збігається зі спостереженнями протопланетних дисків», - сказав провідний автор статті Фенг Лонг, докторант Пекінського університету в Пекіні, Китай.

Хоча протопланетні диски з кільцевими зазорами раніше спостерігалися в дослідженнях екзопланет, раніше не було встановлено, наскільки поширеними можуть бути планети. Налаштовуючи своє обладнання для спостереження, команда тепер сподівається ще більше дізнатися про цю важливу погляді на ранню життя планет.

Джерела: EurekaAlert