Флот підводних роботів створить детальну карту морських мікробів

Вчені перевіряють парк автономних транспортних засобів для збору даних про мікробів, які живуть і переміщаються океаном.

Ось вам загадка: що майже невидимо, повсюдно повсюдно, і виробляє щонайменше п'ятдесят відсотків кисню в нашій атмосфері, видаляючи велику частину його вуглекислого газу?

Відповідь, ви, можливо, і не здогадалися, - це океанські мікроби. Ми все більше розуміємо, наскільки світ управляється самими маленькими організмами. Однак ми все ще недостатньо знаємо про ці мікроорганізми і про те, як вони впливають на великомасштабні події, такі як зміна клімату.

Тепер група вчених звертається за допомогою до автономних роботів.

10 березня океанографи і інженери з Університету Гавайських островів Маноа і Дослідницького інституту акваріумів в затоці Монтерей (MBARI) розгорнули в автономних підводних апаратах (LRAUV) три автономних підводних апарату (LRAUV) в водах Гавайських островів.

Це був тестовий прогін, принаймні, спочатку. Зрештою, однак, ці транспортні засоби зможуть автономно переміщатися і збирати дані більш ніж на 966 км (600 миль), перш ніж вченим необхідно буде їх відновити.

Кожен LRAUV спроектований з датчиками для збору даних, таких як температура води, хімія і вміст хлорофілу при русі по океану, орієнтуючись на великі океанографічні характеристики, такі як вихори (закручені маси води) і цвітіння фітопланктону.

Крім того, ці роботи можуть захоплювати і архівувати зразки морської води в обробнику навколишнього середовища (ESP) у міру їх переміщення. Організми в цих зразках дадуть дослідникам уявлення про те, які види мікробів існують в різних місцях океану, і дають уявлення про структуру вихорів, в яких живуть деякі, або які види мікробів живуть через цвітіння водоростей.

Океан довгий час залишався недостатньо вивченим районом планети. Але такі транспортні засоби змінюються: роботи Картира морське дно, а плаваючі датчики постійно збирають інформацію про умови в океані в цілому.

«Коли ми вперше говорили про включення ESP в AUV, я подумав:« Це ніколи не станеться », - сказав Джим Берч, провідний інженер MBARI за проектом ESP, в прес-релізі. Коли дослідники MBARI почали розробляти ESP близько 15 років тому, вони були розміром з масляний барабан. Останні версії мають одну десяту від початкового розміру, діаметром від 20 см до 25,4 см (10 дюймів).

«Тепер я дійсно думаю, що це змінить океанографії, давши нам постійну присутність в океані - присутність, яка не вимагає човна, може працювати в будь-яких погодних умовах і може залишатися в межах тієї ж маси води, що і він дрейфує навколо відкритого океану », - додав Берч.

Джерела: Latest Science News -- ScienceDaily