Тепер будь-хто може полювати на екзопланети

Ви коли-небудь хотіли відкрити екзопланету? Гугл недавно оприлюднив на гітхабі відкритий вихідний код свого штучного інтелекту полювання за екзопланетами, щоб ви могли полювати за екзопланетами з дому.

Щоб знайти нові екзопланети, просто перейдіть в Google.

В минулому році мережа штучного інтелекту (AI), оснащена даними космічного телескопа Кеплера, виявила дві нові екзопланети. Тепер вчені-громадяни, які хочуть підтримати відкриття будинку, можуть використовувати нейронну мережу з екзопланетних полюванням - Google планує зробити її відкритим вихідним кодом, інженер Google, анонсований нещодавно в блозі.

Екзопланети важко знайти і важче безпосередньо спостерігати - більшу частину часу вчені знають тільки, що ці небесні тіла існують, коли вони блокують певне світло від їх найближчої зірки. Щоб допомогти вченим дізнатися більше про екзопланети, в тому числі в «Зоні Златовлаз» ( «права» зона, в якій планети, швидше за все, будуть приймати життя), NASA запустило космічний корабель Kepler в 2009 році. Його місія: зробити спостереження, які можуть привести до до відкриття екзопланет.

Це вже вдалося, і повернув тонну даних. Астрономи просівали найбільш багатообіцяючі дані, які Кеплер повернув, зокрема 30 000 найсильніших зіркових сигналів від 150 000 зірок. З них вони виявили 2500 екзопланет.

Було набагато більше даних, хоча більш слабкий сигнал занадто брудний або тонкий для людей, щоб ідентифікувати. Ось де ІІ приходить. AI може виявити раніше невідомі екзопланети, тому що він може розпізнавати патерни в даних Кеплера, які люди не могли бачити. Ось як алгоритм знайшов дві екзопланети - шляхом аналізу 700 слабких сигналів.

Це означає, що до сих пір існує 119 300 слабких сигналів для аналізу. І чим більше обчислювальна потужність використовується для їх аналізу, тим більше буде виявлено екзопланет.

Цей AI дозволяє використовувати Kepler's дані для пошуку екзопланет . Image Credit: NASA
Цей ШІ дозволяє використовувати дані Кеплера для пошуку екзопланет. Зображення: NASA

Для тих, хто хоче додати свої комп'ютери в мікс, код для цього алгоритму та інструкції по його використанню можна знайти і завантажити на Github. Користувачам доведеться навчати алгоритм, перш ніж вони зможуть використовувати його для пошуку нових планет. На жаль, програма не зовсім зручна для користувача. Вам, ймовірно, знадобиться деякий розуміння або досвід роботи з програмним забезпеченням для навчання комп'ютера, TensorFlow і Python.

Вчені-громадяни відіграють дедалі важливішу роль в обробці обсягу даних, необхідних для виявлення нової екзопланети. Нещодавно група, відома як Дослідники екзопланет, відкрила планетарну систему K2-138, вперше зазначивши, що система з декількома планетами була повністю відкрита публікою.

Джерела: Motherboard, Github