Переосмислення інопланетян: ми знайшли життя в місці, яке вважалося стерильним

Бактерії можуть вижити в тому, що вважалося неосяжним полярним снігом. Це вказує на те, що ми повинні переосмислити інопланетне життя, і можливість існування позаземного життя під льодом.

Переосмислення інопланетян

Полярні крижані шапки, де шари м'якого снігу стискаються в постійний лід з плином часу, вважаються непридатними для будь-якого способу життя. Але сьогодні нові дослідження приголомшують цю віру, і ми переглядаємо інопланетян на інші заморожені світи. Дослідники з Університету Йорка вирушили в Арктику і Антарктику, щоб вивчити мікробне присутність на землі і виявили присутність крихітних істот, метаболічна активність яких залишила свої унікальні сліди на замороженому сніговому покриві.

Щоб ідентифікувати мікроорганізми, команда вивчила невеликі зразки газу, захопленого в снігу, і порівняла їх з аналогічними зразками снігу, штучно стерилізованими ультрафіолетовими лампами. У незайманому снігу вони виявили високі рівні метилйодиду, газу, отриманого морськими бактеріями.

Як правило, стерильність полярних крижаних ядер робить їх надійними знімками древніх кліматів: відсутність мікроорганізмів означає, що газовий слід, що застряг у кризі, не був змінений ніяким процесом травлення протягом тисячоліть.

Але в цьому новому дослідженні, опублікованому в «Журналі інтерфейсу королівського товариства», дослідники прийшли до висновку, що полярний сніг, зрештою, не є стерильним. Фактично, відібрані гази, можливо, були сформовані бактеріями, які залишаються живими, оскільки м'який сніжний покрив повільно перетворюється в лід, процес, який може зайняти десятиліття.

Життя на заморожених планетах?

Це не перший випадок, коли вчені знайшли життя в несподіваних місцях, таких як гігантські підземні кристали або глибокі озера, поховані під антарктичним льодом. Але це відкриття особливо важливо, тому що до сих пір полярні снігові походи вважалися майже стерильними.

Вчені також вважають, що ці витривалі бактерії дають уявлення про можливості чужого життя на заморожених планетах, які раніше вважалися безлюдними. «Той факт, що ми спостерігаємо метаболічно активні бактерії в самому незайманому льоду і снігу, є ознакою життя, що розповсюджується в середовищах, де ви не очікували, що вона буде існувати», - сказав провідний автор Келлі Редекер з відділу біології Університету Йорк в заяві.

«Це говорить про те, що ми зможемо розширити наші горизонти, коли мова заходить про те, які планети здатні підтримувати життя», - додав він.

Література: Йорк, журнал інтерфейсу Королівського товариства