Вчені знайшли нові докази того, що життя могло початися в космосі

Дослідники відтворили космічні умови, щоб перевірити, чи можуть вони сприяти формуванню будівельних блоків життя. Результати показали, що органічні молекули можуть створюватися за допомогою космічного випромінювання, що взаємодіє з крижаними поверхнями.

Будівництво блоків життя

Дослідники з Університету Шербрука в Квебеку, Канада, тільки що дали більше доказів того, що життя могло початися в космосі. Дослідницька група показала, що деякі органічні молекули, які становлять будівельні блоки життя, можуть розвиватися в крижаних плівках, підданих радіації в вакуумі, відкриваючи можливість того, що життя на цій планеті може бути дійсно позаземної за походженням.

Дослідницька група створила тонкі плівки льоду, що містять метан і / або кисень, і опромінила їх електронними пучками. Дослідження проводилося в вакуумних умовах, імітуючи умови високого вакууму простору, відкриваючи двері для спеціалізованих методів аналізу.

Зображення: NASA Earth Observatory

Замерзлі плівки бомбардувалися вторинними електронами, відомими як електрони низької енергії (LEE). Ці електрони утворюються, коли речовина потрапляє в високоенергетичне випромінювання, таке як ультрафіолетове світло, космічні промені і інші заряджені частинки, які літають в просторі. Літаки LEE мають достатньо енергії, щоб стимулювати подальші хімічні реакції. Експерименти Шербрука були розроблені для того, щоб побачити, як ці LEE взаємодіють з крижаними плівками.

Згідно з дослідженням, опублікованим в Journal of Chemical Physics, група виявила як прямі, так і непрямі дані в льодах для ряду органічних молекул. Пропілен, етан і ацетилен розвиваються в плівках із замороженого метану, а етанол розвивається в опроміненому замороженому метані і кисні. Команда також виявила непрямі докази для невеликих органічних молекул, таких як оцтова кислота, формальдегід і метанол - все це потенційні будівельні блоки для життя.

Пошук відповідей

Наука ще не довела точного походження життя, як ми її знаємо тут на Землі. Ми навіть не впевнені в тому, що на Землі почнеться життя, або якщо вона почнеться в іншому місці Всесвіту і просто буде процвітати на цій планеті.

Експеримент доводить, що життя почалося в космосі, але вона свідчить про те, що ці будівельні блоки могли б виходити з космосу. Умови, отримані в експерименті, легко виявляються в космічному просторі на таких об'єктах, як комети, астероїди і навіть місяця. Органічні молекули, що утворилися на кометах, могли проникнути на Землю, а потім почали шлях до еволюції в складне життя.

Це розвиток більше висвітлює потенційне походження життя на Землі і може також допомогти зрозуміти, як шукати життя в інших місцях Всесвіту. Якби аналогічні умови були досягнуті на інших космічних породах, ці ж будівельні блоки життя могли знайти свій шлях в інші місця у Всесвіті.

Література: Eurekalert, Economic Times