НАСА виявило воду на поверхні астероїдів

NASA / Futurism
«Ми виявили особливість, яка однозначно пов'язана з молекулярною водою на астероїдах Ірис та Масалія».

Астероїдна вода

Міжнародна група вчених вперше виявила молекули води на поверхні астероїдів.

Використовуючи дані Стратосферної обсерваторії інфрачервоної астрономії (SOFIA), широкофюзеляжного телескопа на базі Боїнга 747, який НАСА та Німецький аерокосмічний центр спільно експлуатували в період з 1996 по 2022 рік, дослідники виявили чіткі ознаки. на двох із чотирьох астероїдів, багатих силікатами.

Присутність води — за їхніми словами, в кубічному метрі астероїдного ґрунту достатньо, щоб наповнити пляшку місткістю 12 унцій (340 грамів) — на цьому космічному камені може дати нам важливу інформацію про розподіл води в нашій Сонячній системі й тим самим допомогти нам знайти найкращі місця для пошуку позаземного життя — якщо воно дійсно існує.

Це відкриття також може допомогти нам зрозуміти, як виникло життя на Землі, оскільки сучасні теорії припускають, що вода була занесена на нашу планету мільярди років тому через астероїди.

Багато води

Астероїди, багаті силікатом, формуються набагато ближче до Сонця, ніж їхні крижані аналоги.

"Ми виявили особливість, яка однозначно пов'язана з молекулярною водою на астероїдах Ірис та Масалія", — повідомила у своїй заяві Анісія Арредондо, провідний автор нової статті, опублікованої в журналі Planetary Science Journal.

Ірис, масивна космічна скеля діаметром 124 милі, обертається навколо Сонця між Марсом та Юпітером, а Масалія, діаметр якої становить 84 милі, також знаходиться в тому ж районі.

Вчені спиралися на попередні спостереження SOFIA, під час яких було виявлено молекули води в одному з найбільших кратерів Місяця.

"Ми заснували наше дослідження на успіху команди, яка виявила молекулярну воду на освітленій сонцем поверхні Місяця", — додала вона. «Ми думали, що зможемо використовувати SOFIA, щоб знайти цей спектральний підпис на інших тілах».

"Зважаючи на силу смуг спектральних особливостей, вміст води на астероїді відповідає кількості води на освітленому сонцем Місяці", — пояснила Адеррондо.

Команда з нетерпінням чекає можливості використовувати потужний космічний телескоп імені Джеймса Вебба НАСА для дослідження інших астероїдів щодо наявності води.

"Ми провели початкові виміри ще двох астероїдів разом з Веббом під час другого циклу", — йдеться у заяві Адеррондо.

«Ми маємо ще одну пропозицію на наступний цикл, щоб розглянути ще 30 цілей», — додала вона. «Ці дослідження розширять наше розуміння розподілу води у Сонячній системі».

Джерела: Southwest Research Institute