НАСА повідомляє, що зразки астероїду містять як воду, так і вуглець

NASA
Початкові дослідження зразка астероїда Бенну віком 4,5 мільярда років, зібрані в космосі та доставлені на Землю НАСА, показують докази високого вмісту вуглецю та води.

Видозмінений вуглець

Після попередньої оцінки НАСА оголосило, що зразки астероїда, взяті космічним кораблем OSIRIS-REx з астероїда Бенну, багаті як водою, так і на вуглецю — «будівельними блоками життя на Землі», як висловилося НАСА у тріумфальній заяві.

Дослідження підтверджує теорію про те, що космічні камені, подібні до Бенну, що стикалися з Землею протягом тисячоліть, можливо, відіграли важливу роль у розвитку життя на нашій планеті.

Зразки, як видно на нещодавно опублікованому знімку, що показує зовнішній вигляд колектора проб космічного корабля, містять багаті на вуглець гідратовані глинисті мінерали, при цьому вуглець становить приблизно п'ять відсотків ваги.

"Зразок OSIRIS-REx — це найбільший багатий вуглецем зразок астероїда, колись доставлений на Землю. Він допоможе вченим дослідити походження життя на нашій планеті для майбутніх поколінь", – заявив адміністратор НАСА Білл Нельсон.

Щебінь

OSIRIS-REx, запущений ще у 2016 році, досяг астероїда діаметром 1650 футів після двох років польоту через Сонячну систему. У 2020 році його система збору проб під назвою Touch-and-Go Sample Acquisition Mechanism (TAGSAM) досліджувала поверхню астероїда і зібрала приблизно 8,8 унції матеріалу.

Минулого місяця дорогоцінний вантаж космічного корабля приземлився в пустелі штату Юта. З того часу вчені вивчали результати, копаючись у зразках у чистій лабораторії. Сам космічний корабель OSIRIS-REx зараз прямує до іншого астероїда під назвою Апофіс.

Сьогоднішнє оголошення є захопливим, хоч і раннім, свідченням того, що місія вже мала величезний успіх. Фактично, вченим ще доведеться навіть зламати сам TAGSAM після того, як вони виявили безліч зразків у контейнері, що містить його, що уповільнює поточний аналіз.

"Наукові дані, отримані під час місії, у поєднанні зі зразками, які ми тільки зараз бачимо, — це лише початок того багатства знань, яке ми можемо очікувати від OSIRIS-REx", — сказав керівник Космічного центру Джонсона. вчений Ейлін Стенсбері під час сьогоднішньої заяви.

Джерела: NASA