Питна вода на МКС кишить бактеріями

Футурізм
Вода на Міжнародній космічній станції кишить бактеріями, тому вчені намагаються зрозуміти, що це означає для здоров'я космонавтів.

Колонізація космосу

Якщо ви коли-небудь з підозрою дивилися на питну воду в літаку, просто уявіть, що вам доводиться довіряти водопостачання в космосі, де космонавти зазвичай п'ють перероблену сечу.

Нове дослідження, опубліковане минулого тижня в журналі Nature npj Biofilms and Microbiomes, показало, що питна вода Міжнародної космічної станції рясніє колоніями бактерій. Зокрема, вчені з Університету штату Арізона, що стояли за дослідженням, вивчали біоплівки, що складаються з декількох видів бактерій — явище, яке, як зазначає The Debrief, погано розуміють на Землі, не кажучи вже про мікрогравітації, — які були виявлені всередині водної системи МКС.

Додатковий ароматизатор

Це могло б допомогти поліпшити якість води для членів екіпажів майбутніх космічних місій, але це не скасовує того факту, що вчені зібрали для вивчення безліч бактерій з водної системи МКС.

На космічної станції є складна система очищення води, яка дозволяє повторно використовувати воду. Відповідно до прес-релізу дослідження, без нього НАСА мало б щорічно відправляти на орбіту близько 10 000 фунтів води на кожного члена екіпажу.

Проте, система явно не ідеальна, оскільки у НАСА було безліч бактерій, які потрібно було зішкребти й взяти зразки з системи водопостачання на МКС. Вчені, які стоять за новим дослідженням, вибрали незліченна безліч видів і колоній, які були зібрані й відправлені додому в період з 2008 по 2015 роки.

Команда вивчила ряд якостей, в тому числі здатність утворювати таємничі біоплівки, а також стійкість до антибіотиків, і виявила, що бактерії можуть представляти реальну загрозу для космонавтів, особливо з урахуванням того, що імунна система, здається, слабшає під час подорожей в космос.

Необхідно провести додаткову роботу, щоб точно визначити, який саме вплив бактеріальні колонії на МКС можуть надати на здоров'я космонавтів. Але після завершення цього фундаментального дослідження властивостей бактерій експерти, принаймні, отримали краще уявлення про те, що їм потрібно шукати.

Джерела: The Debrief