Вчені відкрили десятки древніх вірусів, заморожених в льоду

Давні віруси весь цей час ховались у льодах Тибету.

Давня інфекція

Під час дослідницької експедиції, яка майже не відрізняється від першого акту фільму жахів, група безстрашних вчених виявила десятки древніх, ніколи раніше не виявлених вірусів в зразку тибетського льоду.

Дослідники з Університету штату Огайо, які стоять за цією роботою, цікавляться, як змінилися віруси у відповідь на зміну клімату, йдеться в прес-релізі університету. Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Microbiome у вівторок, з 33 вірусів, виявлених в льоду, 28 є абсолютно новими для науки, і вивчення їх генетичних кодів може допомогти пояснити секрети того, як життя може вижити в екстремальних умовах як в інших місцях на Землі, так і потенційно навіть в таких місцях, як Марс.

Будемо сподіватися, що ніхто з них нікого не заразить.

Віруси для овочів

На щастя, нові віруси, схоже, влаштувалися в древніх рослинах і ґрунтових організмах, а не в людях або тварин, перш ніж вони замерзли близько 15 000 років тому. А що залишився в живих, здається, весь цей час було так добре, тому що вони процвітають в суворі холоди, а не всупереч їм.

«Ми дуже мало знаємо про віруси й мікроби в цих екстремальних умовах, а також про те, що там насправді», — сказав в прес-релізі старший автор дослідження і геолог зі штату Огайо Лонні Томпсон. «Документація і розуміння цього надзвичайно важливі: як бактерії та віруси реагують на зміну клімату? Що відбувається, коли ми переходимо з льодовикового періоду в теплий, як зараз?»

З цією метою дослідники сподіваються, що стародавні віруси допоможуть їм зібрати воєдино свого роду літопис скам'янілостей для цього району — дивлячись на віруси, які жили в далекому минулому, вони сподіваються, що зможуть намалювати найкращу картину навколишнього середовища, ніж будь-коли раніше.

Джерела: Університет штату Огайо