Вчені відкрили надзвичайно довгу ДНК на ім'я «Борг»

Gerhard Wanner, Ludwig-Maximilian University Munich / Tony Tran
Борги, здається, пов'язані з археями, які перетравлюють і руйнують метан. І гени Боргів, здається, залучені в цей процес.

Представляємо: Борг

Вчені виявили нову структуру ДНК, яка асимілює гени інших мікроорганізмів в її оточенні.

Згідно Nature, ДНК була виявлена ​​в зразках з найбрудніших місць на заході США. Дослідники виявили, що ці нитки були довші, ніж у більшості інших генетичних молекул, і належали до набору генетичних структур, відомих як позахромосомні елементи (ECE). Препринт їх відкриттів опублікований на сервері bioRxiv.

Через його здатності асимілювати гени з різних джерел, дослідники назвали структуру ДНК «Борг» на честь вигаданою хижої раси прибульців з «Зоряного шляху», відомої тим, що асимілювали нові технології й інформацію від інших видів у свій колективний розум.

Мікробні сюрпризи

Борг здивував дослідників своїми великими розмірами. Фактично, його довжина становить від 600000 до одного мільйона пар основ ДНК.

За даними Nature, це набагато довше, ніж звичайні ECE.

«[Люди] звикли до сюрпризів в області ECE, — сказав агентству Nature Хуан Лі, мікробіолог Китайської академії наук в Пекіні. «Однак відкриття Борга, яке, безсумнівно, збагатило концепцію ECEs, зачарувало багатьох в цій області».

Боргі борються зі зміною клімату

На відміну від свого науково-фантастичного аналога, справжні Боргі потенційно можуть допомогти Землі, а не поглинути всю її колективну свідомість.

Джилл Бенфілд, мікробіолог з Каліфорнійського університету в Берклі, допомогла виявити структуру ДНК у водно-болотних угіддях Каліфорнії, а також в аналогічних середовищах в Колорадо. Банфілд вважає, що Боргі можуть використовуватися мікроорганізмом під назвою Methanoperedens, який, як відомо, поїдає і руйнує метан в повітрі.

Банфілд співпрацює з Дженніфер Дудна, новаторкою піонером редагування генів CRISPR, для подальшого дослідження структури ДНК. Дудна також є співавтором препринта.

В цілому, Борг — дуже цікаве відкриття, яке може мати серйозні наслідки для нашої зростаючої боротьби зі зміною клімату. Але ми все одно будемо тримати пальці схрещеними, щоб Боргі не почали асимілювати наш вид у свою імперіалістичну інопланетну расу.

Джерела: Nature