Вчені тільки що виявили щось страхітливе щодо штучних підсолоджувачів

Замінники цукру можуть викликати потрапляння кишкових бактерій в стінки кишечника.

Згідно з новим дослідженням, деякі з найбільш часто використовуваних штучних підсолоджувачів можуть потенційно викликати серйозні проблеми зі здоров'ям, змушуючи бактерії в нашому кишечнику проникати в наші стінки кишечника.

В дослідженні підкреслюється, що ми ще багато чого не знаємо про підсолоджувачі, що додаються до багатьох дієтичні продукти, і демонструє необхідність подальших досліджень.

«Існує багато побоювань з приводу споживання штучних підсолоджувачів, і деякі дослідження показують, що підсолоджувачі можуть впливати на шар бактерій, що підтримує кишечник, відомий як кишкова мікробіота», — сказав в прес-релізі Хавові Чіхгер, старший викладач кафедри біомедицини з Університету Англія Раскін у Великобританії, провідний автор статті про дослідження, опублікованій в Міжнародному журналі молекулярних наук.

Підсолоджувачі, в тому числі надпопулярний сахарин, сукралоза й аспартам, вперше показали, що вони викликають розвиток патогенів двох типів кишкових бактерій, E. coli й E. faecalis.

Потім ці патогенні бактерії змогли прикріпитися до клітин Caco-2, які вистилають стінки кишечника, і згодом вбити їх.

Все, що було потрібно, — це концентрація, еквівалентна двом банкам дієтичного безалкогольного напою. Фактично, всі три штучних підсолоджувачів збільшують адгезію обох видів бактерій до клітин стінок кишечника.

Всі три підсолоджувачі також збільшили утворення біоплівок, що зробило їх менш чутливими до лікування стійкості до протимікробних препаратів.

Патогенні кишкові бактерії, що вражають стінки кишечника, можуть бути дійсно поганою новиною. Попередні дослідження показали, що бактерії E. faecalis, проникаючі через стінку кишечника, можуть викликати ряд інфекцій, включаючи сепсис, більш відомий як зараження крові.

«Ці зміни можуть привести до проникнення наших власних кишкових бактерій і пошкодження нашого кишечника, що може бути пов'язано з інфекцією, сепсисом і поліорганною недостатністю», — сказав Чіхгер.

Іншими словами, безалкогольні напої до цього цукром кінець кінцем можуть бути більш здоровим варіантом.

Джерела: Anglia Ruskin University