Інженери створили «гігантські атоми», які покращують квантові комп'ютери

Needpix/Victor Tangermann
Команда інженерів з Массачусетського технологічного інституту розробила новий вид архітектури квантового комп'ютера, який використовує штучні надпровідні "гігантські атоми".

Великий Чонкер

Вчені знайшли новий спосіб поліпшити тендітні і схильні до помилок кубіти, складові схему квантових обчислень — і це дивно.

Кубіти, як правило, допускають помилки і можуть швидко руйнуватися при передачі інформації. Таким чином, команда інженерів з Массачусетського технологічного інституту створила штучні надпровідні «гігантські атоми», з'єднавши разом кілька правильних атомів в кілька ліктів. Ці гігантські атоми легше контролювати і набагато важче знищити під час нормальної роботи. Дослідження, опубліковане в середу в журналі Nature, припускає, що ці гігантські атоми можуть допомогти створити квантові комп'ютери, які дійсно практичні.

Міжміський дзвінок

Проблема з традиційними кубітами, які є квантової версією одиниць і нулів в класичній системі автоматичного, полягає в тому, що вони можуть добре взаємодіяти з сусідніми кубітами, але інформація, передана по довшим квантовим ланцюгах, має тенденцію затухати.

Навпаки, атоми-гіганти можуть бути налаштовані так, щоб не тільки поліпшити точність інформації, але і заблокувати їх передачу до тих пір, поки вони не повинні, що є ще однією проблемою для існуючих кубітів.

Керівництво користувача

У загальному підсумку, інженери MIT сподіваються, що їх гігантські атоми приведуть до більш простої, вдосконаленій формі квантових комп'ютерів.

«Це дозволяє нам експериментально досліджувати новий фізичний режим, до якого важко звертатися з природними атомами», — сказав інженер MIT Бхарат Канна в прес-релізі. «Ефекти гігантського атома надзвичайно чисті, їх легко спостерігати і розуміти».

«Прийоми, які ми використовували, відносно прості, — додав він, — і, таким чином, можна уявити, що це можна використовувати для подальших додатків без значних додаткових витрат».

Джерела: MIT