НАСА каже, що місяць Сатурна Титан дрейфує в космос

NASA/JPL-Caltech
Вчені Лабораторії реактивного руху НАСА тільки що виявили, що супутник Сатурна Титан дрейфує в космос в 100 разів швидше, ніж вони думали раніше.

В мандрах

Багато місяця, в тому числі і наша, поступово повзуть все далі і далі в космос.

І хоча ці небесні пагони відбуваються майже непомітно повільними темпами, дослідники НАСА тільки що виявили, що місяць Сатурна, Титан, вислизає в 100 разів швидше, ніж вони думали раніше, — відкриття, яке може змусити астрономів різко скорегувати свої розуміння нашої сонячної системи.

Прискорена тимчасова шкала

Крім того, що вчені дають краще розуміння динаміки двотактних планет і їх супутників, ця нова знахідка також переписує історію Сатурна, згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок в журналі Nature Astronomy. Вчені ніколи не були впевнені, коли саме сформувалися кільця і ​​місяця Сатурна, але це відкриття свідчить про те, що це було набагато пізніше, ніж вони очікували.

«Цей результат приносить нову важливу частину загадки для обговорюваного питання про вік системи Сатурн і про те, як сформувалися її супутники», — сказав в прес-релізі дослідник Лабораторії реактивного руху НАСА Валері Лейни.

Зарезервуйте його

Навіть при 100-кратному збільшенні НАСА розраховує, що Титан відходить від Сатурна приблизно на чотири дюйми в рік. Для контексту, наша Місяць подорожує ще на 1,5 дюйма від Землі щороку.

«Нові виміри мають на увазі, що такого роду взаємодії планета-місяць можуть бути більш помітними, ніж попередні очікування, і що вони можуть застосовуватися до багатьох систем, таким як інші системи планетної місяця, екзопланети — ті, які знаходяться за межами нашої сонячної системи — і навіть подвійні зоряні системи, де зірки обертаються навколо один одного », — сказав дослідник Caltech Джим Фуллер.

Джерела: Лабораторія реактивного руху НАСА