НАСА: будь ласка, дотримуйтесь цих космічних правил

Tag Hartman-Simkins for Futurism Read This
Нові Угоди Артеміди від НАСА служать набором керівних принципів для урядів та приватних компаній, щодо мирної роботи в космосі.

НАСА тільки що випустило новий набір добровільних положень, які, як він сподівається, будуть направляти людство в майбутнє мирного спільного освоєння космосу.

На жаль, він не має права їх застосовувати. Як і інші спроби космічного законодавства, приєднання до угод Артеміди буде чисто символічним і добровільним.

Угоди Артеміди, як їх називають, можна прочитати тут. В цілому, згідно з аналізом Science Alert, в Угодах викладені керівні принципи того, як урядові космічні агентства і приватні компанії, які виконують космічні польоти, повинні працювати, коли мова йде про наукові відкриття, видобутку ресурсів і операційної прозорості.

Вони представляють ідеалізоване бачення майбутнього, яке могло б допомогти повернути назад посилюється воєнізоване присутність людства на орбіті — хоча, знову ж таки, немає космічних поліцейських, які б забезпечували це.

Набір керівних принципів значною мірою натхненний Договором по космосу 1967 року, який був спрямований на сприяння мирному освоєння космосу в розпал холодної війни.

Технічно, інструкції будуть застосовуватися до приватних компаній, таким як SpaceX. Але, звичайно, корпораціям рідко вдається регулювати свою власну поведінку.

Угоди також заохочують публічні та приватні космічні групи бути повністю прозорими у своїх наукових відкриттях, зберігати історичні місця, такі як місця, де відбувалися попередні посадки на Місяць, і реєструвати всі види діяльності в космосі для забезпечення глобальної координації.

«Міжнародне співробітництво в області Артеміди спрямоване не тільки на підтримку освоєння космосу, а й на зміцнення мирних відносин між народами», — йдеться в Угодах. «Тому в основі Угод Артеміди лежить вимога про те, що вся діяльність буде проводитися в мирних цілях відповідно до принципів Договору по космосу».

Джерела: Science Alert