НАСА полагодило марсохід, наказав йому вдарити себе лопатою

NASA/JPL-Caltech
Як крайній захід для звільнення зонда копання марсохода InSight Mars інженери NASA запрограмували марсохід так, щоб він вдарив його лопатою.

Ударне технічне обслуговування

Що знаходиться в НАСА апарат InSight, який в цей час знаходиться на поверхні Марса, зіткнувся з деякими несподіваними проблемами під час своєї місії по дослідженню та вивченню планети.

А саме, копальний зонд, який був побудований для закапування під поверхню, як відбійний молоток, застряг, тому що грунт Марса грудкуваті, ніж очікували вчені, повідомляє Popular Science.

Після кількох невдалих спроб вивести його з ладу НАСА довелося проявити трохи творчості. У загальному підсумку, він звільнив зонд, давши йому твердий удар лопатою InSight.

Поштовх лопатою

НАСА очікувало, що його зонд, який отримав назву "Кріт", буде прокладати собі шлях через піщану місцевість. Але через те, що марсіанська грунт злиплася, весь апарат застряг на місці.

Програмування роботизованої руки InSight, щоб приземлитися на крота, було ризикованим маневром в крайньому разі, повідомляє PopSci, тому що це ризикувало пошкодити тендітні лінії живлення і зв'язку, які були прикріплені поблизу. На щастя, інженери провели кілька місяців, практикуючись у моделюванні, перш ніж зробити реальну спробу.

Щасливої дороги

Отримавши попередні результати про те, що кріт знову працює, НАСА сподівається знову доручити йому заритися під поверхню Марса.

Як тільки він опиниться там, він, як ми сподіваємося, зможе завершити свою дослідницьку місію: проаналізувати коливання температури всередині Червоної планети в спробі зрозуміти, наскільки ядро Марса схоже на ядро Землі.

Джерела: Popular Science