Астрономи тільки що виявили наймасивнішу нейтронну зорю

Casey Reed/Penn State University
Команда астрономів з Університету Західної Вірджинії стверджує, що вони виявили наймасивнішу нейтронну зорю на сьогодні.

Божевільно щільна

Команда астрономів з Університету Західної Вірджинії стверджує, що вони виявили наймасивнішу на сьогодні нейтронну зорю, упакувавши більш ніж удвічі більшу масу Сонця у сферу, ширина якої становить всього 15 миль.

Нейтронні зорі безпосередньо спостерігаються з Землі в основному в формі пульсарів — випромінюючі нейтронні зорі, які випромінюють потужні радіохвилі — і є найбільш щільними спостерігаються об'єктами у Всесвіті. І це поки найважче.

Абсолютна одиниця

Нейтронна зоря — це труп масивного небесного тіла, яке колись було в 10-29 разів більша за масу Сонця, але обрушилося саме на себе в результаті вибуху наднової.

Зоря, яка має помітне ім'я J0740 + 6620, є одним з таких пульсарів. Він був виявлений за допомогою телескопа Грін-Бенк в графстві Покахонтас, штат Західна Вірджинія, і сьогодні в «Астрономії природи» була опублікована стаття з докладним описом відкриття групи.

Гравітаційна деформація

Щоб з'ясувати його масу, дослідники виміряли, скільки гравітації навколо нього спотворюється від сусідньої зірки-компаньйона. Результат: крихітний шматочок цукру буде важити 100 мільйонів тонн на Землі, або вага кожної людини на Землі разом узятих.

«Ці зірки дуже екзотичні», — сказала у своїй заяві професор фізики і астрономії Маура Маклафлін, співавтор статті. «Ми не знаємо, з чого вони зроблені, і один дійсно важливе питання:« Наскільки масивної ви можете зробити одну з цих зірок? »Це має значення для дуже екзотичного матеріалу, який ми просто не можемо створити в лабораторії на Землі.»

Джерела: Університет Західної Віргінії