Астрономи виявили воду і, можливо, дощ на далекій планеті

НАСА
Команда дослідників виявила водяну пару в атмосфері екзопланети в дев'ять разів більшу за масу Землі й на відстані 111 світлових років.

Виявлена ​​вода

Виявлення рідкої води на екзопланетах має велике значення, оскільки передбачає, що вони можуть вкривати життя — і чим більше ми виявляємо водних світів, тим ближче ми підходимо до підтвердження того, що ми не одні у Всесвіті.

Тепер група дослідників з Інституту досліджень екзопланет в Університеті Монреаля виявила водяні пари в атмосфері екзопланети в дев'ять разів більша за масу Землі й на відстані 111 світлових років.

Дощова планета

Резюме висновків групи, заснованих на даних, зібраних космічним телескопом ім. Хаббла, було опубліковано на цьому тижні в якості препринта.

Планета, названа K2-18b і виявлена ​​космічним телескопом НАСА у 2015 році, знаходиться так само далеко від своєї зірки, як Земля від Сонця, що означає, що вона отримує таку ж кількість енергії. Це — поряд зі складними кліматичними моделями, розробленими командою з використанням даних космічного телескопа ім. Хаббла, означає, що водяна пара може потенційно утворювати рідкі водяні хмари в атмосфері планети і випадати в осад з неба у вигляді дощу.

Кінцева мета

Вчені не знають, чи зможе життя вижити на K2-18b, але вони вітають це відкриття як прорив.

«Це являє собою найбільший крок, який ще зроблений до нашої кінцевої мети — знайти життя на інших планетах, довести, що ми не самотні», — сказав Бьорн Беннеком, провідний автор і професор Університету Монреаля. «Завдяки нашим спостереженням і нашої кліматичної моделі цієї планети ми показали, що її водяна пара може конденсуватися в рідку воду. Це перше.

Джерела: Університет Монреаля