Новий квантовий пристрій може «генерувати всі можливі варіанти майбутнього»

Квантовий комп'ютер, створений вченими Університету Гріффіта і Технологічного університету Наньянг може допомогти штучного інтелекту вчитися набагато швидше, ніж сьогодні.

Суперпозиція

Команда вчених говорить, що вони створили квантовий комп'ютер, який генерує суперпозицію всіх можливих варіантів майбутнього, які може випробувати комп'ютер.

Дослідження, опубліковане у вівторок в Nature Communications, описує, як ця квантова система може допомогти футуристичному штучного інтелекту вчитися набагато швидше, ніж сьогодні, і це може означати, що квантові комп'ютери нарешті стають практичними інструментами.

Перший крок

На даний момент, згідно з дослідженням, квантовий комп'ютер, створений вченими Університету Гріффіта і Технологічного університету Наньянг, може містити дві суперпозиції 16 різних можливостей. Він також використовує менше пам'яті, ніж класичний комп'ютер, припускаючи, що він може перевершити класичні системи в певних завданнях.

«Це дуже нагадує класичні комп'ютери в 1960-х», — сказав в прес-релізі вчений з університету Гріффіта Джефф Прайд. «Точно так само, як мало хто міг уявити, як багато класичних комп'ютерів використовувалися в 1960-х роках, ми все ще дуже не розуміємо, що можуть робити квантові комп'ютери».

ШІ багатозадачності

Прямо зараз штучний інтелект вчиться, аналізуючи приклад за прикладом і шукаючи закономірності. Вчені, які стоять за цим дослідженням, стверджують, що їх квантові суперпозиції можуть значно поліпшити процес.

«Помішуючи цим суперпозиції один з одним, ми можемо повністю уникнути індивідуального розгляду кожного можливого майбутнього», — сказав дослідник з Гріффіту Фарзад Гафаров в прес-релізі.

Джерела: Phys.org