Вчений з Оксфорда, можливо, вирішив таємницю темної матерії

Tag Hartman-Simkins
Астрофізик з Оксфордського університету Джеймі Фарнс припускає, що темну матерію та енергію можна пояснити, якщо їх розглядати як «негативну масляну рідину».

Темна матерія

Одна з найжахливіших таємниць у фізиці - це темна матерія і темна енергія, імена, дані невідомому матеріалу і енергії, які, на думку спостережень, пронизують всесвіт, але ми не можемо їх бачити. Вчені вважають, що разом ці темні матеріали можуть становити до 95 відсотків від загальної кількості

Тепер дослідник з Оксфордського університету каже, що нова теорія може пояснити всі ці «темні явища» - і це розум-вигин.

Темна рідина

Дослідження, опубліковане в журналі «Астрономія і астрофізика», передбачає, що темну матерію і енергію можна пояснити, якщо їх розглядати як «негативну масляну рідину». В принципі, ця невидима рідина поводиться протилежним способом для всіх звичайних матеріалів: якщо ви натиснете його, він прискориться до вас, а не до нього.

Джеймі Фарнс, астрофізик Оксфорда за новою теорією, створив комп'ютерну модель, щоб дослідити, як ця темна рідина вплине на всесвіт. Він виявив, що це може пояснити, чому галактики тримаються разом, коли вони обертаються, а не розлітаються одна від одної, - таємничий натяк на те, що його нова модель може вирішити існуючі астрофізичні головоломки.

Темні матеріали

В есе «Бесіда» Фарнс визнає, що теорія негативної маси може бути неправильною, але також висловлює надію, що, якщо вона буде підтверджена майбутніми спостереженнями, вона може стати новою моделлю для пояснення таємниць космосу.

«Незважаючи на ці зусилля, негативна масова космологія може бути неправильною», - писав він. «Теорія, здається, дає відповіді на багато відкриті зараз питання, які вчені цілком справедливо будуть вельми підозрілими. Однак часто з готових ідей можна знайти відповіді на давні проблеми. Сильні накопичувальні докази тепер виросли до такої міри, що ми повинні враховувати цю незвичайну можливість».

Джерела: The Conversation