Дослідження темної енергії виявило залишки інших галактик в нашій власній

Дослідження темної енергії недавно виявило 11 нових зіркових потоків в Чумацькому Шляху. Пошук і розуміння цих потоків може допомогти нам краще зрозуміти походження Чумацького Шляху і розподіл темної матерії.

Відкриття темної енергії

The Dark Energy Survey (DES) - це міжнародна спільна робота з картування Всесвіту і виявлення її багатьох явищ - особливо темної енергії і темної матерії. Нещодавно DES виявив чудовий набір зловмисників в Чумацькому Шляху: 11 нових потоків зірок, які відбуваються з-за меж нашої галактики. Ці «зоряні потоки» складаються із зоряних залишків сусідніх зоряних скупчень або карликових галактик, які були змінені або зруйновані гравітацією Чумацького Шляху.

«Ми зацікавлені в цих потоках, тому що вони вчать нас про освіту та структурі Чумацького Шляху і його гало темної речовини», - сказав випускник Університету Чикаго Нора Шіпп в заяві, про що повідомив Шукач. «Зоряні потоки дають нам знімок більшої галактики, побудованої з більш дрібних».

Частина неба, що відображається DES, з зоряними потоками, що з'являються у вигляді синіх, жовтих і червоних стрічок. Зображення: огляд темної енергії

Це особливо вірно, тому що більшість зіркових потоків було знайдено в гало Чумацькому шляху, яке, як видається, в основному складається з темної матерії. У той час як ви не можете бачити темну матерію, астрономи можуть виявити, що її гравітація тягне на навколишнє космічну матерію.

Використовуючи одну з найпотужніших камер в світі, поряд з телескопічною технологією для зображення і запису даних з величезною області, DES зосереджений на подальшому вивченні і розумінні темної матерії і темної енергії, яка залишається однією з найбільших загадок всесвіту. Це недавнє відкриття особливо цікаво в тому, як воно може розширити це розуміння.

Чужий інфільтрат

Ці чужі стрічки залишкових зірок, як правило, дуже важко знайти. До того, як були виявлені ці 11, раніше було ідентифіковано лише 23. Хоча в кожному потоці є близько 1000-10 000 зірок головної послідовності, «в великих фотографічних термінах це невелика кількість зірок у порівнянні із загальним числом зірок в гало Чумацькому шляху», Джоан Наджіта з Національної оптичної астрономічної обсерваторії (NOAO), сказав в інтерв'ю «Шукачеві».

Ідентифікація та вивчення цих потоків може розширити наші знання про те, як сформувався Чумацький Шлях. Багато хто вважає, що гало галактики, що складаються з темної матерії, глобулярних зоряних скупчень і газу, могли бути в основному складені з попередніх зіркових потоків, гравітаційно витягнутих з сусідніх галактик.

Повна площа неба, нанесена на карту Темної Енергією і 11 знову відкритими зоряними потоками. Раніше були відомі чотири з представлених потоків - ATLAS, Molonglo, Phoenix і Tucana III. Зображення: огляд темної енергії

Ідентифікація та вивчення цих потоків також може дозволити вченим простежити розподіл темної матерії, знайти, де її потужна сила тяжіння потягнула за проходження зоряної матерії.

І в найближчі роки завершення Великого синоптичного телескопа (LSST) в Чилі дозволить астрономам об'єднати ці технології, відображаючи всесвіт більш детально, ніж будь-коли раніше.

«У 2020-х роках LSST надаватиме ще ширший і глибший погляд на Всесвіт - від далеких галактик до нашого Чумацького Шляху аж до сонячної системи», - сказав Адам Болтон, заступник директора з науки та даними спільноти Центр в NOAO . Він сказав Шукачеві, що ці можливості будуть відображати всесвіт «не тільки як фото», а й як фільм високої чіткості, який буде захоплювати багату мінливість неба».

Література: Space.com, Seeker