Дослідники ідентифікували «відсутню ланку» в хімії найбільшого місяця Сатурна

НАСА
Дослідники з Гавайського університету та Національної лабораторії ім. Лоуренса в Берклі визнаяили, як гази Титана можуть об'єднуватися для виробництва поліциклічних ароматичних вуглеводнів.

Team Titan

Найбільша місяць Сатурна, Титан, дивна. Дуже дивно. Його атмосфера не схожа на атмосферу будь-який інший місяця у всій нашій сонячній системі - насправді це дуже схоже на те, що вчені вважають, що Земля була в перші мільярди років.

Атмосфера Титана також включає органічні сполуки, звані поліциклічні ароматичні вуглеводні (ПАВ), попередники молекул, які привели до життя на Землі. Раніше ми думали, що вони можуть утворюватися тільки в умовах високої температури. Але середня температура поверхні на Титані є фригидной -179 градусів за Цельсієм (-290 градусів за Фаренгейтом).

Тепер дослідники вважають, що вони знайшли «відсутню ланку», що пояснює, як атмосфера Титана може включати ці сполуки. Знання могло б краще зрозуміти наше дитинство нашої планети і дати нові підказки в пошуках позаземного життя.

Рання Земля

В дослідженні, опублікованому в понеділок в журналі Nature Astronomy, американські дослідники показують, як гази, які, як відомо, існують на Титані, могли об'єднатися для виробництва ПАУ. Вони зробили це, використовуючи комбінацію комп'ютерного моделювання і практичних експериментів.

знахідки не примітна просто тому, що вона вчить нас чомусь новому про Титані - вона також може допомогти нам краще зрозуміти історію Землі.

«Газовий склад Титана схожий на пребіотіческіх Землю - вуглеводні та азот і відсутність кисню - тому вчені прагнуть побачити, як хімія розвивається або еволюціонувала на Титані, щоб дати ключ до змісту атмосфери Землі», Дослідник Берклі і автор дослідження Мусахід Ахмед сказав футуризму .

Чим краще ми можемо зрозуміти умови, які призвели до формування Землі, як ми її знаємо, тим краще ми будемо з'ясовувати, які умови необхідні для формування життя - і де ми можемо захотіти шукайте його в іншому місці у Всесвіті.

Джерела: Лабораторія Берклі