Вчені виростили крихітний людський стравохід в лабораторії

Cincinnati Children's Center for Stem Cell and Organoid Medicine
Команда дослідників з Цинциннатського дитячого центру стовбурових клітин і органоїдної медицини виростили у своїй лабораторії стравохід з метою тестування нових методів лікування.

ХВОРОБА РОСТУ

Наступного разу, коли ви проковтнете таблетку, ви, ймовірно, не будете думати про все, що потрібно, щоб розвинути її. Ми хочемо розробити нові ліки і технології, які допоможуть пацієнтам, але тестування людей буде ризикованим і трудомістким.

В якості альтернативи дослідники почали вирощувати порівнянні версії частин людського тіла в лабораторії, зокрема, для тестування нових методів лікування. Тепер команда з Цінціннатіского дитячого центру стовбурових клітин і Органоїдність медицини додала ще одну частину тіла в список, який ми можемо вирощувати на вимогу: стравохід.

ЧАС ВИТЯЖКИ

Людський стравохід являє собою трубку завдовжки близько восьми дюймів, яка з'єднує горло і шлунок. Дослідники вирощували меншу версію стравоходу, звану людським органоїдом стравоходу.

В дослідженні, опублікованому в четвер у журналі Cell Stem Cell, вчені почали з плюрипотентних стовбурових клітин (PSC), «основних клітин», які можуть рости в будь-який тип тканини. Направляючи експресію гена, який, як відомо, впливає на утворення стравоходу, вони змогли викликати зростання PSC в тканину стравоходу. Протягом двох місяців у них був лабораторний міні-стравохід, довжина якого складала менше 10 дюймів.

МІСТЕР СТРАВОХІД

Коли дослідники порівняли лабораторну тканину стравоходу з тканинами, біопсідірованнимі у пацієнтів, вони виявили, що вони були «разюче схожі за складом», відповідно до прес-релізу. Це означає, що лабораторні версії, ймовірно, будуть корисні для медичного тестування.

«Хвороби стравоходу і трахеї досить поширені у людей, що органоідние моделі людського стравоходу можуть бути дуже корисними», - сказав у своєму випуску провідний дослідник Джим Уеллс. «Крім створення нової моделі для дослідження вроджених дефектів, таких як атрезія стравоходу, органели можуть використовуватися для вивчення таких захворювань, як еозинофільний езофагіт і метаплазія Барретта, або біоінженерія, генетично підібрана пищеводная тканину для окремих пацієнтів».

Наступною метою дослідників є виявлення проектів, які могли б привести їх лабораторний стравохід до терапевтичного використання. З огляду на нинішній приплив фінансування досліджень в області біотехнологій, це, ймовірно, буде нелегким.

Джерела: EurekAlert