НАСА запускає новий телескоп для полювання на екзопланети

НАСА
Місія TESS зосередить свої чотири камери на зірках відносно близько до Землі, що в 30-100 разів яскравіші тих, які спостерігав телескоп Кеплера.

Киплячі атмосфери, що здіймаються вітри, мертві оболонки сутностей, колись яскраві - вчені виявили декілька досить дивних екзопланет в останні кілька років. Але ми ще не знаємо, чи є у кого з них життя.

Багато з цих екзопланет були занадто далекі, щоб багато дізнатися. Але нова місія шукає екзотичні світи трохи ближче до дому.

18 квітня з мису Канаверал, штат Флорида, почне з'являтися новий телескоп з оком на екзопланету, перший з наближаються хвиль телескопів після Хаббла, які будуть шукати небо для іноземних світів.

Запуск був розрахований на 16 квітня, але був відсунутий, в той час як команда SpaceX завершила подальший аналіз систем навігації, навігації і управління Falcon 9 (GNC).

TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite) контролюватиме більше 200 000 зірок для регулярних змін яскравості, створюваних тілом, що проходить перед ними. Це техніка, яку астрономи давно використовували для ідентифікації нових планет, але тепер вони будуть краще виглядати, оскільки спостереження будуть проходити в космосі.

Більшість екзопланет, виявлених супутниками Кеплера, телескоп, який був виявлений планетами з космосу з 2009 року, обертався навколо далеких, слабких зірок. З іншого боку, TESS зосередить свої чотири камери на зірках відносно близько до Землі, в 30-100 разів яскравіше тих, які спостерігав Кеплер. Згідно NASA, орієнтація TESS на ближчі цілі означає, що планет TESS має бути набагато легше дізнатися більше, тим більше що більш потужні телескопи, такі як, ймовірно, скоро з'являється Джеймс Вебб Космічний телескоп, скоро з'являться в Інтернеті.

Діаграма маневрів, яка призведе до фінальної TESS, яка перетинатиме орбіту Місяця в широкому еліпсі з Землі
Діаграма маневрів, яка призведе до остаточної орбіті TESS, світло-блакитний. Зображення: NASA / Ricker et al. 2015

TESS також стане першою місією NASA, знятої в космос однієї з ракетоносіїв Falcon 9. Ще більш примітно, що Falcon 9 доставить TESS на орбіту навколо Землі, яка ніколи раніше не була зроблена: широкий еліпс, який буде приймати TESS далеко за орбіту місяця, повідомляє The Guardian. Кожна орбіта займе трохи менше 14 днів, і, за оцінками НАСА, вона буде досить стабільною, щоб залишатися на місці протягом десятиліть або довше, без будь-яких коригувань.

Ця незвичайна орбіта означає, що TESS матиме майже постійний вид на зірки, безперешкодні самої Місяцем або Землею. Єдині розриви прийдуть, коли телескоп перебуває в близькому точці до Землі, коли він вкаже антену на Землю протягом 16 годин, щоб відкинути те, що вона виявила.

Ракета SpaceX Falcon 9 злетіла з мису Канаверал в 6:51 вечора за східним часом, як і планувалося. Місія досягла своєї основної мети - запустити TESS на орбіту - і її другорядну мету - висадити свій багаторазовий перший етап (aka fairing) на безпілотний корабель SpaceX, який отримав назву «Звичайно, я все ще люблю тебе». Це примітно, тому що в іншому запуску в минулому місяці, SpaceX не відновив обтічник, помилка в 6 мільйонів доларів. SpaceX продовжить стежити за тим, щоб підтвердити, що TESS знаходиться на правильному шляху. Але оскільки все інше пішло добре, швидше за все, там, де це повинно бути.

Джерела: NASA TESS, The Guardian