Нове дослідження кидає виклик попередніми висновками про воду на Місяці

Після виявлення доказів наявності води на Місяці дослідники тепер вважають, що вода більш поширена і реактивна, ніж спочатку передбачалося. Дослідження може вплинути на майбутні місячні місії та дозволить нам краще виявляти воду на екзопланетах.

Нещодавно вчені виявили, що на Місяці величезну кількість води, що ховається під поверхнею. Оскільки ці вихідні дані, дослідники з Інституту космічних досліджень в Боулдері, штат Колорадо, виявили докази того, що ця вода широко поширена по всій Місяці і присутній під час місячного дня і місячної ночі.

Однак вони також відзначили, що вода, мабуть, існує головним чином як OH (реактивна молекула гідроксилу замість H2O) і може бути легко доступна. Ці результати опубліковані в журналі Nature Geoscience.

Ми повільно розуміємо воду знайдений на Місяці . Зображення: Wikimedia Commons «width =
Ми повільно розуміємо воду, знайдену на Місяці. Зображення: Wikimedia Commons

Ці відкриття могли б дати дослідникам краще розуміння витоків цієї місячної води і того, як вона поширилася як є. Не тільки це, але й інформація також може стати великою перевагою для майбутніх місій на наш місячний супутник.

Крім того, оскільки все більше агентств та компаній досліджують можливість повернення на Місяць і створення місячної бази, ця вода потенційно може бути використана в якості питної води або навіть для перетворення в ракетне паливо шляхом поділу водню і водню кисню.

Ці дані знаходяться в прямому протиріччі з нашим більш раннім розумінням води на Місяці. Раніше дослідники вважали, що вода утворюється в основному навколо полюсів. Крім того, сигнал води, який вони спостерігали, здавалося б, змінився вдень і вночі Місяця, що призвело їх до первісного висновку, що вода рухалася.

Проте, як і раніше існують деякі суперечки про місце розташування та поведінці води через тонкощів сигналів від віддалених інфрачервоних датчиків, які використовуються для підтримки заяв цього дослідження.

Крім цього відкриття, здатного розширити людське знання і нашу здатність жити і використовувати Місяць в якості ресурсу, це може також дозволити вченим краще зрозуміти, як вода може існувати на інших кам'янистих космічних тілах. Коли ми шукаємо екзопланети, може бути важко конкретним чином спостерігати за умовами їх поверхонь. Можливо, інструменти дистанційного зондування і нові методи аналізу, такі як ті, які використовуються для цього дослідження, можуть поліпшити такі спостереження здалеку.

Джерела: Phys, Nature Geoscience