Топові 7 проривів 2017 року, які доводять, що ми живемо в майбутньому

2017 рік став роком надзвичайних проривів в науці і техніці. Перш ніж він добжить кінця, давайте нагадаємо про здобутки, які змінять майбутнє людства.

У 2017 році дослідники перетворили наукову фантастику в науковий факт - від розробок в області технологій редагування генів, до удосконалень в штучному інтелекті і квантових обчисленнях - це, безумовно, був рік, повний проривів. З цією метою ми склали список найбільш вражаючих подій в цьому році, які підштовхують кордону до світлого майбутнього.

Ягня-в-сумці: штучна матка підтримує життя

Це, можливо, підходить для відкриття цього списку з технологією, яка потенційно може врятувати життя в майбутньому. У квітні 2017 року група лікарів з Дитячої лікарні Філадельфії опублікувала дослідження в журналі Nature Communications, в якому детально розповідається про успішне використання штучної матки.

Пристрій, спеціалізоване прозоре біобаг, наповнене рідиною, яка дозволяє їм наслідувати навколишньому середовищу всередині матки, успішно розмістила 23-тижневого баранина. Ця штучна матка може допомогти врятувати життя недоношених дітей. Команда, яка працює над технологією, очікує, що вона скоро буде готова для використання людиною.

Прочитайте оригінальну історію тут.

Вперше в США був редагований ембріон

Генетично модифіковані люди вже не просто тема наукової фантастики. У липні 2017 року MIT Technology Review повідомив про зусилля дослідників в Портленді, штат Орегон, генетично модифікувати людські ембріони з використанням інструменту для редагування генів CRISPR. Дослідники на чолі з Шухратом Міталіпова з Університету здоров'я та науки штату Орегон відредагували ДНК одноклітинних ембріонів - ефективно демонструючи, що можна безпечно і ефективно виправляти дефектні гени, які переносять спадкові хвороби.

Для отримання повної інформації ознайомтеся з цією статтею.

Редагування генів всередині людського тіла

Без сумніву, CRISPR - це найефективніший і ефективний інструмент для редагування генів, який ми маємо сьогодні. Після численних експериментів, які продемонстрували, що може зробити CRISPR, інструмент редагування генів був нарешті застосований до живого людського пацієнту 13 листопада. У 44-річного пацієнта, який страждає від рідкісного генетичного стану, званого синдромом Хантера, його геном був відредагований з використанням лікування CRISPR, розробленого біотехнологічної фірмою Sangamo Therapeutics.

Тут ви можете ознайомитися з повною історією.

П'ять нових частинок з LHC

Тепер, коли ми подивимося на деякі біологічні досягнення, давайте перейдемо до галузі квантової фізики. Наука про «малих» продовжує зростати завдяки роботі, виконаної вченими з використанням Великого адронного коллайдера (LHC). 16 березня 2017 року LHC виявив нову систему з п'яти частин, усі в одному аналізі.

З переважної статистичної значимістю для його резервного копіювання виняткове відкриття не може бути відхилено як випадковість. Замість цього він дає нове вікно в наше розуміння квантових теорій, які визначають як фізику частинок в нашому світі, так і за її межами.

Тут ви можете прочитати про нові частинках.

Забезпечення майбутнього квантової комунікації

Говорячи про квантових теоріях 2017 рік був провідним до деяких з найбільших розробок в області квантових технологій. Квантові обчислення, наприклад, досягли значних успіхів. Не менш важливі прориви в квантової комунікації завдяки зусиллям дослідників з Китаю та інших країн для побудови квантових мереж.

Від демонстрації квантової змішування з космосу, щоб успішно відправляти повідомлення з використанням квантової криптографії, дослідники показали, що майбутнє квантового Інтернету знаходиться на горизонті.

Читайте про те, який буде світ, в якому працюють квантові комп'ютери, тут.

СпейсІкс і епоха багаторазових ракет

Коли справа доходить до майбутнього космічних польотів і досліджень, SpaceX став побутовим ім'ям. Ракетна компанія, розпочата Елон Маск в 2002 році, зміцнила своє панування над ракетними технологіями і космосом в цьому році, відзначивши ряд «перших» від свого контрольного списку розвитку.

Головним з них є успішний запуск раніше використаного ракетоносія Falcon 9, який сигналізує про завершення ери дорогих космічних польотів. 30 березня 2017 року SpaceX показала, що їх ракети Falcon 9 багаторазові не тільки по імені. Це, однак, було тільки початком. З оновленим планом для Марса і оновленої ракетою BFR SpaceX продовжує працювати над тим, щоб зробити всі частини своїх ракет і космічних апаратів повністю повторними.

Подивіться на цей історичний момент тут.

TRAPPIST-1. У пошуках Землі 2.0

Останнє, але, безумовно, не найменше - одне з найбільших відкриттів, які можуть вплинути на майбутнє життя за межами Землі. У лютому 2017 року вчені, що працюють в Європейській південній обсерваторії і НАСА, оголосили про відкриття семи земноподобних екзопланет, розташованих в жилому космосі або зоні «золотих щілин» зоряної системи під назвою TRAPPIST-1.

Система TRAPPIST, розташована приблизно в 39,5 світлових роках від Сонця, має ультра-крутий червоною карликової зіркою, яка лише трохи більше - хоча і значно більш масивна - чим Юпітер. Астрономи продовжують обговорювати потенціал цих семи екзопланет TRAPPIST для розміщення життя, але відкриття колекції можливо придатних для життя екзопланет в одній системі є багатообіцяючою знахідкою в пошуках життя за межами Землі.

Прочитайте про виявлення TRAPPIST-1 тут.

Автор: Дом Геліон