Нещодавно виявлені скам'янілості виявляють раннє складне життя на Землі

В той час, як вчені в цілому згодні з тим, коли складне життя вибухнуло на Землі, є ще деталі про походження життя, які ми ще не повністю зрозуміли. Нове дослідження припускає, що складні організми, можливо, існували раніше, ніж очікувалося.

До того, як вибухнуло життя

Міжнародна команда вчених, включаючи палеонтологів з Манчестерського університету, викопала то, що може бути скам'янілостями самих ранніх складних форм життя на Землі. У дослідженні, опублікованому в журналі Nature Ecology & Evolution, дослідники сказали, що вони виявили набір слідів копалин - сліди і нори, залишені організмами, здатними до руху - у відкладеннях, розташованих в регіоні Корумба в західній частині Бразилії.

«Це особливо захоплююча знахідка через вік порід - ці скам'янілості зустрічаються в шарах гірських порід, які фактично наказують найстаріші скам'янілості складних тварин - принаймні, це те, що б пропонували всі поточні літописі скам'янілостей», дослідник Рассел Гарвуд зі Школи Землі і наук про навколишнє середовище Манчестера заявив в прес-релізі.

Зображення: Джеймс Сент-Джон

У той час як скам'янілості не є точними фізичними залишками або частинами тіла, результати все ще говорять. Ці сліди скам'янілостей датуються приблизно 541 млн. Років тому, починаючи з періоду переходу між періодами едиакария і Кембрій. Останній - той момент в біологічній історії Землі, коли складне життя вибухнула. Крім того, нори були насправді всього від 50 до 600 мікрометрів або мікрон в діаметрі, що вказує на те, що ці ранні складні організми були тільки розміром з пасмо за людську волосину.

«Еволюційні події під час переходу Едіакаран-кембрия не мають аналогів в історії Землі. Це пояснюється тим, що поточні копалини записи свідчать про те, що багато тварин групи, які живуть сьогодні, з'явилися в дуже короткий проміжок часу, - пояснив Гарвуд.

Таке життя

Досягнення в області сучасних технологій дозволили нам це зробити. Наприклад, за допомогою нового дослідження дослідники використовували процес, званий рентгенівської мікротомографії, для побудови 3D-комп'ютерних моделей скам'янілостей слідів, не пошкоджуючи вихідні нори. Щоб з'ясувати точний вік цих істот, дослідники використовували підхід до досліджень ДНК, який відстежує еволюцію організму від загального предка, званого «молекулярними годинами». Провідний автор Луки Паррі з Університету Брістоля сказав, що це робить їх відкриття важливим, оскільки воно "підкреслює недосліджене вікно для відстеження еволюції тварин в глибоке час».

Здавалося б, тоді організми, здатні до руху, приходили раніше, ніж вважалося раніше. Дійсно, наше розуміння того, як життя на Землі продовжує розвиватися, продовжує досліджувати, оскільки дослідники знаходять більше доказів, що свідчать про те, що життя могло виникнути на землі, а не тільки в океанах, а також скам'янілості, що дають підказки щодо того, як могла виникнути складна життя, Мало того, що розуміння витоків складного життя на Землі також допомагає нам відкривати складне життя за межами Землі.

«Наші нові скам'янілості показують, що складні тварини з контролем м'язів були близько 550 мільйонів років тому, і їх, можливо, раніше не помічали, бо вони такі крихітні», - продовжив Паррі. «Скам'янілості, про які ми говоримо, були зроблені досить складними тваринами, яких ми називаємо білатерамі. Це все тварини, які більш тісно пов'язані з людьми, а не з такими простими істотами, як медузи. Більшість скам'янілостей білатерових тварин молодше, вперше з'являються в кембрійського періоду.

Література: Новий атлас, екологія та еволюція природи, Манчестерський університет