Індія планує свою першу місію на Місяць в 2018 році

В першій для Індії місячній місії відбудеться запуск і доставлення ровера на місячну поверхню в 2018 році. Індійська місячна місія - це цілий ряд інноваційних космічних проектів, над якими працює країна.

Один гігантський стрибок

У 2013 році Китай приземлив ровер Юту на Місяці, але на нашого космічного сусіда ніхто не ступив ногою (або ботом). Але це зміниться на початку 2018 року, коли Індія дебютує на Місяці. Індійська організація космічних досліджень (ІСРО) приземлиться на своєму першому місячному ровері в рамках місії Індії на Місяці. В даний час агентство націлене на посадку в березні 2018 року.

Три кораблі, які будуть частиною майбутнього запуску на Місяць. Зображення: ISRO

Цей план називається місією Чандраяна-2, яка приблизно перекладається як «супутник місяця» або «подорож на Місяць», починається з Чандраяна-1, який перетворив його в місячну орбіту і зміг виявити «магматичну воду» всередині кратеру на поверхні Місяця.

На жаль, в 2008 році цей вихідний зонд врізався в Місяць і був втрачений на орбіті, поки НАСА не виявило його в 2016 році. Але майбутній запуск цього місячного ровера ще більш науковий і з надією дозволить більш точно розглянути місячна поверхня.

Місячне дослідження

Цей майбутній запуск буде включати три без екіпажу транспортних засобів. Там буде корабель-орбіталь, який буде парити над поверхнею Місяця, місячним ровером і саморобним кораблем, який благополучно приземлиться на ровері. Після його м'якою місячної посадки - захоплюючої першої для Індії - ровер досліджує місячну корочку і мантію, в той час як орбиталь створює «тривимірну карту місячної поверхні», згідно ISRO.

ISRO завершить цей амбітний проект по «бюджетному» бюджету в розмірі 93 мільйонів доларів, згідно Nature. Це зробить надію на успіх місії Індії в Місяці набагато більш вражаючою.

В ISRO є й інші проекти. Вони працюють над «Адітья», метою якої є вивчення Сонця, і «XPoSat» - п'ятирічний супутник, який поліпшить робочі знання про космічне випромінювання. Але, сподіваюся, цей майбутній запуск Місяця буде завершений протягом 14 днів без заминки. Місія є позитивною ознакою того, що все більше і більше країн інвестують в освоєння космосу і вдосконалюють наші здібності, щоб зрозуміти і відправитися в космос.

Література: ScienceAlert - останній, планетарний