Вода існувала задовго до Сонячної системи, вважають астрономи

Згідно з новим дослідженням, вода в нашій Сонячній системі, ймовірно, старша за наше Сонце, і секрет, кажуть вони, був виявлений в іншій зірці.

Стара вода

Ми впевнені, що не дивно, що вода стара. Але згідно з захоплюючою новою статтею, опублікованою в журналі Nature, вона може бути трохи старішою, ніж ми думали раніше.

"Тепер ми можемо простежити походження води в нашій Сонячній системі до утворення Сонця", – повідомив у прес-релізі Джон Тобін, провідний автор дослідження та астроном із Національної радіоастрономічної обсерваторії США.

Вірно. Згідно з цим дослідженням, вода, ймовірно, старша за наше Сонце, і секрет, кажуть вони, був виявлений в іншій зірці.

Дивний висновок передбачає, що присутність води у Всесвіті набагато більш поширена і що навіть вода в океанах нашої планети могла з'явитися набагато раніше, ніж передбачалося спочатку.

Маленька зірка

Зірка V883 Orionis, про яку йдеться, є відносно молодим і все ще зростаючим космічним тілом, яке знаходиться на відстані приблизно 1300 світлових років від Землі.

Як пояснюють дослідники у своєму дослідженні, V883 Orionis оточений дископодібною хмарою космічної речовини. Під час народження зірки широкий спектр міжзоряного матеріалу всмоктується у вихор зірки, що народжується. Диск, що оточує V883 Orionis, складається з цього поглиненого матеріалу, і як тільки зірка перестане рости, матерія диска одного разу перетвориться на оточуючі тіла, такі як комети, астероїди та, зрештою, планети.

За допомогою радіотелескопа Atacama Large Millimeter/submillimeter Array (ALMA) в Чилі вчені змогли вивчити хімічний склад диска і виявили велику кількість води, більш ніж у 1200 разів перевищує кількість, виявлену у всіх земних океанів разом узятих.

Проаналізувавши ізотопи атомів водню, присутніх у воді, дійшли висновку, що вона, ймовірно, утворилася ще до народження нашого Сонця.

Насправді за оцінками команди, половина води на Землі могла існувати до утворення Сонячної системи 4,5 мільярда років тому.

"V883 Orionis — недостатня ланка в цьому випадку", — сказав Тобін. «Склад води у диску дуже схожий на склад води комет у нашій Сонячній системі».

"Це підтвердження ідеї, — додав він, — що вода в планетарних системах утворилася мільярди років тому, до Сонця, в міжзоряному просторі, і була успадкована як кометами, так і Землею". , практично без змін."

Джерела: Science Alert