Намазування чоловіків тестостероном перетворює їх на хтивих звірів

Одноразова доза тестостерону підвищує сексуальну імпульсивність у чоловіків, виявила міжнародна група дослідників.

Ні для кого не було сюрпризом, але вчені виявили, що буквальне нанесення тестостерону на шкіру молодих гетеросексуальних хлопців робить їх неймовірно збудженими.

Тестостерон — це гормон, який відіграє ключову роль у лібідо, а також у багатьох інших біологічних функціях. Було виявлено, що чоловіки з вищим рівнем тестостерону схильні до ризику. У цьому новому дослідженні міжнародна група вчених з Китаю та Швейцарії хотіла глибше зрозуміти, як тестостерон впливає не тільки на статевий потяг, а й на статевий потяг.

В експериментальному дослідженні, нещодавно опублікованому в журналі Psychoneuroendocrinology (скажіть це у п'ять разів швидше), вивчалася когорта зі 140 здорових молодих чоловіків віком від 18 до 26 років.

Учасників випадково розділили на дві групи: одну нанесли на плечі та передпліччя однією дозою тестостерону для місцевого застосування, а іншу — гель плацебо. Потім учасників попросили пройти серію із 60 "випробувань".

У кожному окремому випробуванні використовувалося зображення оголеної жінки, яке спочатку здавалося нечітким. Потім чоловікам було запропоновано три варіанти:

• Зачекайте одну секунду, щоб переглянути зображення, щоб побачити, якщо протягом однієї секунди.
  • Зачекайте від трьох до 15 секунд та отримайте трисекундний час перегляду.

Аналізуючи результати, вчені виявили, що ті, хто отримав гель плацебо, вибрали далекоглядний варіант, щоб почекати трохи довше в обмін на більш тривалу винагороду.

Щодо тих, хто перебуває у групі тестостерону? Найчастіше вони вирішували, що не можуть чекати три секунди, і обирали імпульсивніше співвідношення один до одного — відкриття, що підтверджує думку про те, що тестостерон не тільки підвищує статевий потяг молодих чоловіків, а й ставить педаль газу на підлогу своєї сексуальної імпульсивності. (Вчені зазначили, що відповідно до шкали імпульсивності Барратта не було відмінностей в імпульсивності між двома групами до застосування дози тестостерону.)

Результати цікаві, хоч і не шокують, але є кілька застережень, головне з яких полягає в тому, що оголені зображення є вторинною сексуальною винагородою. У вчених немає можливості дізнатися, як відреагують молоді чоловіки з високим рівнем тестостерону, коли їм здасться випробувати фізичний сексуальний досвід. І, як зазначає PsyPost, вихідні рівні тестостерону учасників були незрозумілі, як і їх статус відносин, обидва з яких — поряд з безліччю інших змінних — цілком могли вплинути на поведінку у випробуваннях.

Але в будь-якому випадку результати, безумовно, інтригують, і ми сподіваємося, що вони прокладуть шлях до подальших досліджень сексуальної імпульсивності. Щодо будь-яких хтивих, молодих, гетеросексуальних чоловіків: стежте за цими майбутніми дослідженнями. Вам можуть просто заплатити за перегляд фотографій оголених дам.

Джерела: PsyPost