Зростає кількість свідчень, що метеорити дали Землі океани

Дослідники виявили, що метеорит Вінчкомб містить воду, так само як і Земля, що підтверджує теорію про те, що наша планета отримувала воду від інших подібних метеоритів.

Скеля віків

Походження води на Землі залишається спірним питанням серед учених, але метеорит, що впав в Англії минулого року, може містити ключовий доказ.

Названий метеоритом Вінчкомб, космічний камінь був вивчений дослідниками з Національного історичного музею в Лондоні та виявив, що в ньому міститься вода, схожа на земну. Супутнє дослідження, опубліковане в журналі Science Advances, підтверджує широко поширену теорію про те, що Земля отримала свої величезні запаси води з астероїдів.

"Метеорити, такі як Вінчкомб, досить добре відповідають [] воді в океанах Землі й припускають, що астероїди були основним джерелом води", — сказала The Guardian Ешлі Кінг, провідний автор дослідження та науковий співробітник музею.

Виміряно, що метеорит має склад приблизно з двох відсотків вуглецю та 11 відсотків води за вагою.

З огляду на додаткове відкриття позаземних амінокислот, ув'язнених усередині, це практично стартовий набір для будівельних блоків життя, що також підтверджує теорію про те, що органічні матеріали, а також вода також були доставлені метеоритами.

Бездоганний камінь

Більшість метеоритів розпадаються до того, як впадуть на Землю, і часто так і не знаходять. Ті, що вдається відновити, зазвичай скомпрометовані Землею та її атмосферою, а це означає, що вчені не можуть бути впевнені, що вони знаходять усередині космічне чи наше світове походження.

"Більшість CM хондритів (різновид метеорита) містять воду, схожу на земну, але ці породи змінюються і деградують протягом декількох днів (або) тижнів після перебування на Землі, тому вони можуть бути просто земними, тому що поглинули дощову воду або щось таке", — сказав CNN Люк Дейлі, планетолог з Університету Глазго та співавтор статті.

Однак завдяки тому, як швидко було витягнуто метеорит Вінчкомб, чому сприяли загальнодоступні звіти та кадри UK Fireball Alliance, це не стало проблемою.

"Швидкий пошук та обробка Вінчкомба зробили його одним із найнезайманіших метеоритів, доступних для аналізу, і дають вченим можливість зазирнути в минуле, щоб зазирнути в минуле, до початкового складу Сонячної системи 4,6 мільярда років тому", – сказав Кінг у прес-релізі.

Хочете вірте, хочете ні, але Дейлі вважає, що вони лише починають розкривати секрети метеорита.

«У цьому особливому камені, безумовно, приховано ще багато історій та таємниць», — сказав він CNN.

Загалом отримані дані не є остаточним доказом того, що Земля отримала воду за межами нашої планети, але вони виразно показують, що ця теорія, як і метеорит, витримує критику.

Джерела: The Guardian