Вчені відкрили унікальну потрійну зоряну систему

Nora Eisner / NASA
Міжнародні вчені виявили третинну, або потрійну, зоряну систему з третьою зіркою, що обертається навколо подвійної зірки.

Компанія Трьох

Є щось особливе у зірковій системі, яку щойно виявила група дослідників.

Міжнародна група вчених опублікувала дослідження у журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society у червні, а позавчора Axios розкрила додаткові відомості про зірок.

Потрійна система складається з двох зірок, які обертаються навколо один одного в подвійній системі, а також третинної рослини, яка обертається навколо подвійної системи. В Axios заявили, що, швидше за все, система починалася як два двійкові файли, але пройшла як мінімум одне злиття.

"Наскільки нам відомо, це перший у своєму роді виявлений об'єкт", — заявив співавтор дослідження Алехандро Вінья-Гомес у заяві для преси. «Ми знаємо про багато третинних зоряних систем, але вони зазвичай значно менш масивні. Масивні зірки у цій трійці розташовані дуже близько одна до одної – це компактна система».

Командна робота

Двоє дослідників з групи сподіваються з'ясувати, чи існують такі системи, як ця, і запропонували публіці ще раз переглянути ті ж дані, які вони використовували. Початкове відкриття було зроблено аматорами за допомогою спостережень НАСА, хоча цивільні вчені думали, що спочатку було лише дві зірки.

"Можливо, у цих даних приховані компактніші системи", — сказав співавтор Бінь Лю у заяві для преси. «Насправді ми хочемо знати, чи поширена подібна система у нашому всесвіті».

З огляду на те, що існують системи з чотирма зірками, більш незвичайні системи з кількома зірками, безумовно, здаються можливими.

Джерела: Axios