Вчені побудували акваріум-робота, який дозволяє золотим рибкам їздити суходолом

Ben-Gurion University
Дослідники з Університету Бен-Гуріона кажуть, що навігація може бути незалежною від навколишнього середовища.

Риба поза водою

Команда ізраїльських учених дозволила золотій рибці пересуватися сушею або, принаймні, дистанційно керувати акваріумом на колесах.

Це початок повстання риб-кіборгів чи просто безневинна золота рибка виходить на прогулянку? Залишимо це вам вирішувати.

Рибій транспорт

Група вчених з Університету Бен-Гуріона розробила спеціальний «Транспортний засіб з рибою» (FOV) – чотириколісний візок з комп'ютером, системою LIDAR та резервуаром для води з оргскла консервативного розміру. перевірити навігаційні навички кількох золотих рибок, оскільки комп'ютерна система перетворює рух риби на рух транспортного засобу.

Земна радість

Результати були приголомшливими: золота рибка змогла перемістити поле зору в цільову зону, щоб отримати невелику винагороду у вигляді корму для риби.

Спочатку багатьом рибам потрібно було 30 хвилин, щоб знайти свою мету, при цьому уникаючи пасток і глухих кутів по дорозі, але до кінця експерименту їм знадобилося менше хвилини.

Висновок: у золотих рибок може бути напрочуд відмінне почуття напрямку, навіть якщо вони виходять за межі своєї водної зони комфорту.

«Ці результати демонструють, як риба змогла передати своє космічне уявлення і навігаційні навички в зовсім інше земне середовище, тим самим підтверджуючи гіпотезу про те, що перші мають універсальну якість, яка не залежить від виду», — кажуть дослідники у своїй роботі, опублікованій у журналі Behavioral Brain Research.

Чи побачимо ми найближчим часом золоту рибку, що проноситься автострадою? Це набагато менш імовірно.

Джерела: The Times of Israel