Вчені спантеличені радіохвилями, що виходять з центру нашої галактики

CSIRO
Невідомий раніше зоряний об'єкт був вперше помічений під час зйомки неба за допомогою радіотелескопа ASKAP в радіоастрономічній обсерваторії Мерчісона в Західній Австралії.

Ми отримуємо сигнал

Група астрономів виявила дивний радіосигнал, що виходить із центру галактики Чумацький Шлях, і вони абсолютно не мають ні найменшого уявлення про те, що це може бути.

Вчені, що виявили сигнал, спочатку мали деякі припущення, але поступово виключили їх усіх, оскільки радіохвилі не схожі ні на що, що вони коли-небудь бачили, згідно з дослідженням, опублікованим в The Astrophysical Journal у вівторок. Сигнал, якому вони дали помітну назву ASKAP J173608.2-321635, зник, повернувся, посилився і зник, мабуть, випадковим чином, повідомляє CNN, залишивши дослідників в повному здивуванні, поки вони шукають пояснення.

«Цей об'єкт був унікальний тим, що спочатку невидимий, потім став яскравим, потім зник, а потім знову з'явився», — заявила співавтор дослідження і дослідник Сіднейського інституту астрономії Тара Мерфі в прес-релізі. «Така поведінка була незвичайною».

Хованки

Група дослідників з університету Сіднея спочатку вловила радіохвилі за допомогою радіотелескопу Australian Square Kilometer Array Pathfinder (ASKAP), і в цьому випадку вони нагадували сигнали, що випускаються швидко обертається Пульсаром. Потім сигнал припинився, і він не запускався кілька тижнів.

«На щастя, сигнал повернувся, але ми виявили, що поведінка джерела різко змінилося, — додав Мерфі, — джерело зник за один день, хоча в наших попередніх спостереженнях ASKAP він тривав кілька тижнів».

Нерозгадані таємниці

На цей момент вчені все ще не розуміють, на що вони дивляться, але майбутні обсерваторії можуть допомогти їм розібратися в цьому, повідомляє CNN.

«Найдивнішою властивістю цього нового сигналу є те, що він має дуже високу поляризацію», — сказав в прес-релізі провідний автор дослідження і кандидат наук Сіднейського університету Зітенг Ван. «Це означає, що його світло коливається тільки в одному напрямку, але цей напрямок обертається з часом».

Ці дивні речі змусили вчених повірити в те, що вони виявили якийсь ще не виявлений небесний об'єкт, який переховується в центрі нашої галактики. Але поки вони не отримають більш точного уявлення про цю загадковий сигнал, їм доведеться гадати, що саме це могло бути.

Джерела: CNN