Комета могла допомогти зародженню цивілізацію

Згідно з дослідженням, що зв'язує зіткнення з культурними й соціальними зрушеннями, падіння древньої комети, можливо, допомогло надати поштовх розвитку людської цивілізації.

Точка спрацьовування

13 000 років тому фрагменти комети, яка вибухнула в космосі, прокололи атмосферу і врізалися в Землю навколо Близького Сходу, Північної Америки та Гренландії. Згідно з новим дослідженням, з'являється все більше свідчень того, що цей вплив допомогло спровокувати розвиток людської цивілізації.

На цей момент велика частина роботи, включеної до статті, яка опублікована в журналі Earth-Science Reviews, зосереджена на перевірці того, коли осколки комети зіткнулися із Землею. Але якщо судити по цій часовій шкалі, комета збіглася з раптовими змінами як глобального клімату, так і людської культури, що ще раз продемонструвало, як події в природному світі можуть змінити хід історії людства.

Древня повага

Згідно з дослідженням, дослідник з Единбурзького університету виявив докази наявності металів, таких як платина, а також наноалмазів, які обидва пов'язані з кометами, в декількох місцях падіння по всьому світу. Вважається, що комета викликала мініатюрний льодовиковий період довжиною в тисячоліття, відповідно до прес-релізу університету, який також збігся з тим, що люди в нинішніх Єгипті, Іраку та Лівані пішли від життя в якості мисливців-збирачів і заснували сільське господарство і довгострокові поселення — події, які, як вважається, поклали початок сучасної цивілізації.

Здавалося, що одна цивілізація в цьому районі навіть зобразила зіткнення, припускаючи, що насправді комета дійсно дуже вплинула на зародження людської цивілізації, як ми її розуміємо сьогодні.

«Схоже, ця велика космічна катастрофа увічнена на гігантських кам'яних стовпах Гебеклі-Тепе, можливо, «першого храму у світі», який пов'язаний із зародженням цивілізації в родючого півмісяця південно-західній Азії», — Мартін Світман, самотній автор дослідження, йдеться в повідомленні. «Значить, цивілізація почалася з вибуху?»

Джерела: Единбурзький університет