Матеріал, з якого роблять пивні банки, пов'язаний з хворобою Альцгеймера

Вчені виявили сліди алюмінію в тому ж місці в донорському мозку, що і скупчення токсичного білка, які в кінцевому підсумку викликають хворобу Альцгеймера.

Згідно з новим дослідженням, існує тривожний зв'язок між алюмінієм в мозку і ранніми ознаками хвороби Альцгеймера.

Протягом багатьох років дослідникам було відомо, що алюміній має якесь відношення до хвороби Альцгеймера, але тепер вчені з Кільського університету виявили, що метал з'являється в тих же місцях мозку, що і клубки тау-білка, які з'являються на ранніх стадіях розвитку хвороби, згідно з дослідженням, опублікованим в минулому місяці в Журналі звітів про хвороби Альцгеймера. Відкриття передбачає, що, можливо, алюміній взагалі може грати певну роль в утворенні клубків і бляшок, які передують виникненню хвороби Альцгеймера.

«Наявність цих клубків пов'язано із загибеллю нейронних клітин, і спостереження алюмінію в цих клубках можуть виявити роль алюмінію в їх освіту», — сказав в прес-релізі провідний автор дослідження Метью Болд.

Це не означає, що вам потрібно заборонити потрапляння алюмінієвих банок в будинок. За даними Товариства Альцгеймера, благодійної організації, що займається проблемами недоумства, що знаходиться в Лондоні, алюміній, можливо, потрапив в організм з їжею або іншим впливом, зазвичай міститься в здоровому мозку. Але з віком їх нирки можуть втратити здатність фільтрувати його з мозку, що може привести до зв'язку з хворобою Альцгеймера, розкритої в новому дослідженні.

«Накопичення алюмінію було пов'язано з хворобою Альцгеймера протягом майже півстоліття, — сказав головний редактор журналу Journal of Alzheimer's Disease Джордж Перрі, — але це ретельно продумані дослідження Drs. Mold і Exley, які визначають точне молекулярна взаємодія алюмінію та інших полівалентних металів, яке може мати вирішальне значення для формування патології хвороби Альцгеймера».

Джерела: IOS Press