Вчені виявили рентгенівські промені, що йдуть від Урану

NASA / Futurism
Згідно з новим дослідженням, Уран випромінює рентгенівські промені. Тепер вченим потрібно уважніше придивитися і з'ясувати, що насправді їх викликає.

Несподівані викиди

Рентгенівські промені виходять з Урана, ставлячи вчених у глухий кут.

Згідно з дослідженням, опублікованим в середу в Journal of Geophysical Research: Space Physics, незвичайне випромінення, яка виходить від далекої планети, є першою для Урана, але не такі вже й незвичайна для небесних тіл нашої Сонячної системи. Це дослідження, хоча саме по собі незвичайне, може допомогти вирішити деякі загадки, що оточують одну з найважчих для вивчення планет, що обертаються навколо Сонця.

Освітлення

Вчені виявили рентгенівське випромінювання майже від кожної планети Сонячної системи. З цим новим відкриттям єдине, що залишилося від нього, — це крижаний гігант Урана, Нептун.

Тепер міжнародна група вчених з ряду академічних інститутів, включаючи Гарвард-Смітсонівський центр астрофізики, Університетський коледж Лондона і Європейський центр космічної астрономії, повинна з'ясувати, де знаходяться ці химерні X-промені виходять від.

Хто це робить?

Згідно з прес-релізом дослідження, рентгенівські промені можуть надходити з кількох джерел. Вони можуть бути викликані взаємодією заряджених частинок у верхніх шарах атмосфери Урана з Сонцем або між цими частками й величезними кільцями планети.

Попри це, обертання планети та магнітне поле, ймовірно, перетворять рентгенівське випромінювання в сліпуче світлове шоу на Урані, де частинки високої енергії створюють полярні сяйва набагато складніші й хаотичні, ніж ті, які ми можемо бачити тут, на Землі.

Джерела: Гарвард-Смітсонівський центр астрофізики