Вчені здивовані «дивними істотами» під антарктичним льодом

Dr. Huw Griffiths/British antarctic survey
Вчені випадково знайшли химерну екосистему істот на морському дні під Антарктидою, в сотнях миль від будь-якого видимого джерела їжі.

Прихований оазис

Глибоко під антарктичним льодом і морем більш ніж на милю, в сотнях миль від найближчого проблиску сонячного світла, на подив учених, процвітає дивна спільнота істот.

Дослідники з Британської антарктичної служби проклали тунель під льодом, щоб зібрати донні відкладення. Але через фантастичну або жахливу ​​вдачу вони випадково проклали свій тунель прямо над валуном на морському дні. Це унеможливило збір осаду, але камера інструменту виявила цілу екосистему все ще незрозумілого життя, яку Wired охарактеризував як «дивні істоти».

Голодні муки

Дослідження групи, опубліковане в понеділок в журналі Frontiers in Marine Science, являє собою неймовірне відкриття і підкреслює, наскільки мало ми все ще розуміємо про планету, на якій живемо, не кажучи вже про надзвичайної стійкості життя.

Під час експедиції вчені змогли виявити плівку з бактерій, своєрідних губок і різних стеблових організмів, що прилипли до скелі. Однак усім цим тварям потрібно їсти, і тут вже дивовижне відкриття стало зовсім заплутаним.

Тут не було видимого джерела їжі, що не дивно, враховуючи крайню негостинність цього району. Вчені до цього часу не знають, як виживають мешканці скелі, згідно Wired, але їх краще припущення полягає в тому, що підводні течії змивають крихітні частинки детриту й іншої органічної речовини з інших екосистем, які існують на відстані від 390 до 930 миль.

Перекотиполе

Це все ще припущення, як і більшість припущень про маленьке співтовариство морського дна, поки не відбудеться наступна експедиція. Як тільки це відбудеться, у вчених з'явиться шанс дізнатися, що це за істоти, що вони їдять і як вони взагалі потрапили туди.

«Чи всі їдять з одного джерела?» Про це Wired повідомив дослідник Британської антарктичної служби Х'ю Гріффітс. «Чи хтось із них отримують поживні речовини один від одного? Або навколо є більше рухливих тварин, які якимось чином дають їжу цій спільноті?»

Джерела: Wired