Вчені говорять, що Атлантичний океан стає все більше і більше

Futurism
Вчені виявили незвичайне явище, що відбувається під земною корою, яке відповідальне за руйнування Атлантичного океану.

Дрейфувальний

Атлантичний океан неухильно розширюється, і наше традиційне розуміння тектоніки плит не може пояснити чому.

Коли вчені з Італії та Великобританії скинули 39 сейсмометрів на дно Атлантичного океану, щоб краще зрозуміти сейсмічну активність під земною корою ще у 2016 році, вони очікували, що їх результати будуть «дуже нудними», повідомляє Gizmodo. Замість цього вони кажуть, що виявили дивне нове явище, яке, здається, розсуває кордони океану все далі один від одного, частково переписуючи те, що вчені знають про поступове русі тектонічних плит.

Час піци

Згідно з дослідженням групи, опублікованому в середу в журналі Nature, мантія під Атлантикою є осередком сейсмічної активності. Під Серединно-Атлантичним хребтом висхідні потоки магми в нижній мантії штовхаються вгору і назовні, як гігантські підводні прищики, хоча, якщо вам потрібен менш грубий приклад, Gizmodo порівняв його з процесом виштовхування тесту для піци з центру.

Це те саме явище, яке призвело до утворення вулканічних островів, таких як Гаваї та Ісландія, за винятком того, що ці апвелінгу насправді не лізуть і не досягають поверхні.

Незвичайна активність

Вчені зазвичай припускали, що Атлантичний океан набагато спокійніше Тихого, принаймні, з геологічної точки зору. Але нове дослідження припускає, що він набагато активніший в тектонічних рухах плит, ніж припускали вчені.

Проте, попереду ще багато роботи, щоб повністю зрозуміти, що відбувається — співавтор дослідження і сейсмолог з Саутгемптонського університету Нік Хармон сказав Gizmodo, що навіть їх найкращі дані виглядають як «розмите комп'ютерне сканування».

Джерела: Gizmodo