Вчені виявили «втрачену» тектонічну плиту зі зловісною назвою

Pikist
Вчені виявили стародавню, давно зниклу тектонічну плиту, яка, як вони кажуть, пояснює вулкани в північній частині Тихого океану.

Нова плита

Група вчених виявила давню тектонічну плиту, яка раніше була частиною кори під північною Канадою.

Існування плити зі зловісною назвою «Воскресіння» передбачалося раніше. Але, як повідомляє Live Science, ця тема залишалася болючою для геологів, і багато сперечалися її існування. Однак тепер нове дослідження надає більше доказів існування колишньої плити й приписує існування кількох вулканів бурхливої ​​активності уздовж її кордонів.

Реконструкція CSI

Воскресіння і все його сусіди по тектонічної плити давно зникли, вони були поглинені й перероблені мантією Землі. Вчені визнали існування двох інших плит, повідомляє Live Science, але великі області магми в цьому районі припускали велику вулканічну активність, ніж очікувалося, і змусили деяких підозрювати, що існує третя, тепер відома як Воскресіння, яку вони не врахували.

Згідно з дослідженням, опублікованому в понеділок в журналі GeoScienceWorld Bulletin, щоб виявити Воскресіння, вчені з університету Х'юстону повернули час назад в комп'ютерній моделі, фактично піднявши її та її сусідів з мантії Землі. геологічні записи близько Аляски й Вашингтона досить добре.

Нові моделі

Внести Воскресіння в нашу геологічну історію важливіше, ніж просто зібрати воєдино минуле, повідомляє Live Science. Це також допомагає вченим зрозуміти, як наша планета зміниться в майбутньому.

«Вулкани також впливають на зміну клімату», — сказав провідний автор Джонні Ву в прес-релізі. «Отже, коли ви намагаєтеся змоделювати Землю і зрозуміти, як змінився клімат ... ви дійсно хочете знати, скільки вулканів було на Землі».

Джерела: Жива наука