Згідно з новим дослідженням, Всесвіт стає все гарячішим

Pixabay/Victor Tangermann
Всесвіт неухильно нагрівався протягом мільярдів років через бурхливий процес стягування матерії до купи в нові галактики.

Універсальне потепління

За останні 10 мільярдів років Всесвіт поступово ставав все гаряче і гаряче.

Насправді група вчених з Токійського університету й Університету штату Огайо виявила, що середня температура газів у Всесвіті збільшилася в десять разів за цей період часу. Виявляється, що триваючий процес створення нових галактик нагріває все навколо себе.

Опік від килима

Перетягування всього цього в нові зірки й галактики, згідно з дослідженням, опублікованим групою в минулому місяці в The Astrophysical Journal, по суті, спалює всі частинки навколо них.

«У міру розвитку Всесвіту гравітація об'єднує темну матерію і газ в космосі в галактики й скупчення галактик», — сказав в прес-релізі провідний автор дослідження й астрофізик штату Огайо І-Куан Чан. «Опір сильне — настільки сильне, що все більше і більше газу викидається і нагрівається».

Спостерігали за горщиком

Щоб виявити зміну температури, вчені виміряли тепло газів в залежності від того, наскільки далеко вони знаходяться від Землі. Оскільки світла далеких зірок і галактик потрібен час, щоб дістатися до нас, дивитися на далекі об'єкти — все одно що озиратися назад в часі.

Чим далі вони дивилися, тим сильніше падала температура, що свідчило про те, що з часом все ставало тепліше.

Джерела: Новини штату Огайо